Karşı cinsten arkadaşımla (erkek) bu gece aynı yatakta uyumak ZORUNDAYIM sizce bir şey olur mu?

Arkadaşımla buluştuk öğlen saatlerinde, ben onun evine gittim (1 aydır tanışıyoruz buluşalım dedik ) ve ailevi problemlerden dolayı evime gidemiyorum, yaşadığım şehirde hiç arkadaşım yok, arkadaşımın da evi yok yurtta kalıyor. Dedim ki buralarda motel, otel vs var mı acaba ucuz o da buluruz dedi aradık taradık en ucuz 800'e bulduk ve benim o kadar param yok ve çok paranoya bi insanım cinlerden korkarım, çoğu zaman tanımadığım ve hatta bazen tanıdığım insanların bile bana zarar vereceğini düşünürüm ve arkadaşım da biliyor bunu. dedi ki zaten tek kalamazsın ve çok pahalı, bölüşelim dedi kabul ben de ne yapayım. 10dk önce odaya geldik ve bitane yatak var haliyle, koltuklar da tek kişilik mecbur beraber uyuyacağız. sizce bir şey yaşanır mı, neler olur, arkadaşım ne düşünür aklından ne geçer?

Güncellemeler
+1 yıl
evine gittim değil ya yanlış yazmışım, şehrine gittim ya şehrine
Karşı cinsten arkadaşımla (erkek) bu gece aynı yatakta uyumak ZORUNDAYIM sizce bir şey olur mu?
Cevapla