1.90 boyunda çirkin bir erkek ama aşırı beğeniyorum sizce neyine tav oldum?

Birine aşık oldum ama anlamlandıramıyorum nasıl oldu çünkü hiç tipim değil. Ama bana dünyanın en yakışıklı adamı gibi geliyor şu an. Tipini tarif edicem siz yorumlar mısınız?

190 boyunda boyuna göre zayıf göbeği var önünde biraz ama bacakları falan da ince hani. esmer ve esmer erkek hiç sevmem. burnu toplum güzellik algısına çok ters ve benden 13 yaş da büyük bu yüzden yüzünde doğal olarak yaşının verdiği kırışıklıklar var. ama çok beğeniyorum sizce boyundan falan mı etkilendim aklım almıyo nası bradd pitten yakışıklı gelir gözüme?

1.90 boyunda çirkin bir erkek ama aşırı beğeniyorum sizce neyine tav oldum?
Cevapla