Kızlar, toksik sevgili aldattım ne yapacağım (okur musunuz)?

Eski sevgilimle çok kötü ayrıldık ama çok kötü ve toksik bir ilişkiydi bir zaman sonra beni yarabandı olarak kullandığını farkettim, bana durmadan eski sevgilisinden bahsederdi ve bana rol yaptığımı düşünürdü oysa ki ben onun için mücadele ettim. Bana duygum yok demişti ve kavgasız tartışmasız günümüz geçmezdi. Hatta ilişkimizin daha ilk haftasında eski sevgilisi buna yazmış bu da onunla konuşmuş. Ben ona rağmen ona sahip çıktım ama o beni hiçbir zaman anlamadı. En sonunda başka arayışlara girdim çünkü onu gözden çıkarmıştım. Benim başka kıza olan mesajımı gördü ve ayrıldı. Pişman değilim ama vicdanıma yediremiyorum. Ondan ayrıldım diye değil hiç yapmak istemediğim şeyi yaptım diye. Neden böyle oldu bunu hakedecek ne yaptım ben?

Kızlar, toksik sevgili aldattım ne yapacağım (okur musunuz)?
Cevapla