Eski sevgilimle çok kötü ayrıldık ama çok kötü ve toksik bir ilişkiydi bir zaman sonra beni yarabandı olarak kullandığını farkettim, bana durmadan eski sevgilisinden bahsederdi ve bana rol yaptığımı düşünürdü oysa ki ben onun için mücadele ettim. Bana duygum yok demişti ve kavgasız tartışmasız günümüz geçmezdi. Hatta ilişkimizin daha ilk haftasında eski sevgilisi buna yazmış bu da onunla konuşmuş. Ben ona rağmen ona sahip çıktım ama o beni hiçbir zaman anlamadı. En sonunda başka arayışlara girdim çünkü onu gözden çıkarmıştım. Benim başka kıza olan mesajımı gördü ve ayrıldı. Pişman değilim ama vicdanıma yediremiyorum. Ondan ayrıldım diye değil hiç yapmak istemediğim şeyi yaptım diye. Neden böyle oldu bunu hakedecek ne yaptım ben?
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Fazla içten pazarlıklısın dile getirmekten korkuyor musun bazı şeyleri. Her şeyi net konuşsan ayrilsan bazı şeyler daha normal olurdu. Şimdi sen bunu yaşamadan ölmezsin. Yapmayacağın şeyi yapmışsın
Evet farkındayım ama zerre mutlu değildim sırf yalnız kalmayayım diye hayatımda tutmaya başladım. Çok mutlu başladık ama o ilk haftadan daha her şeyi mahvetti. Gözümün önünde başka erkeklere bakan, ilk haftadan eski sevgilisine yüz veren birinden bahsediyorum. Ben onu sevecektim ama o buna izin vermedi. Bu arada hayatta hiçbir zaman da büyük konuşma olur mu hayat sana da ne gösterir bilinmez hiç yapmam dediğin şeyleri yapabilirsin.
İnan empati kurup seni anlayabiliyorum. Fakat ben duruma sonuç odaklı yaklaşıyorum. Aldatmak çok çirkin bir davranış sende kendine yakistirmayip vicdan yapiyosun baksana. Her ne olursa olsun ayrılıp yaşaman gerekirdi bazı şeyleri. Ayrıca büyük konusmamak gerekir yapmam dediğin ne varsa yapiyosun. Süreci şöyle toparlayabilirsin. Kızdan özür dile helallik al bence. Vermezse yerine sadaka ver bu vebalden kurtul. Daha sonra büyük konuşma ve bir süre vicdan yapmayı bırakıp başka şeylerle meşgul ol. Olan olmuş. İyi birine benziyorsun yaptığın şeyden pişman olman güzel bir şey ama bu saatten sonra herhangi bir etkileşim durumu daha da cirkinlestirir gibi geldi. Yine de sen bilirsin.
Beni anladığın için teşekkür ederim. Gerçekten aylardır acı çekiyorum ve gururuma yediremiyorum. Vicdanım sızlıyor. İlişkimizdeyken de mutlu değildik zaten dedigim gibi aşırı toksik bir ilişkiydi. Eski sevgilisinden dolayı hep bir güven sorunu vardı ne yapıp ettiysem ona güven veremedim. Sonra da olan oldu zaten. Kız da sanki benim hata yapmamı bekliyormuşçasına ilişkiyi bitiriverdi. Bana "kalbin kadar mutlu ol birdaha sana asla güvenemem" dedi. Çok ama çok üzülüyorum. Helalleşme imkanım da yok helallik istesem de helal etmezdi zaten. Kendi de melek değildi bana çok büyük zarar verdi. Toparlanmak istiyorum artık içim çok acıyor.
Yani durum gerçekten üzücü. O kiz daha da kimseye güvenmez zaten. Üzülme pişman olmasan durum daha farklı olabilirdi. Ama pişman olman güzel bir şey. Ama bunu alışkanlık haline getirme kaderinle oynarsın samimi söylüyorum. Birinden ayrıl birine git. Kesinlikle ikisiyle birlikte olma. Yaşattığın kadarsin bu dünyada. Kendisi melek olmasın ne oldugu önemli değil. Senin yaptıklarından ve senden sen sorumlusun. Kişisel dusunmelisin durumu. O zaman başka melek olmayan bir kıza yine aynısını yaparsın anlamı çıkarırım ben burdan. Kim ne olursa olsun sen kırmızı çizgilerine göre hareket etmelisin. Bu fiili tamamen terket. Bir daha yapma. Olan olmuş artık. Üzülme
Sayesinde ben de kimselere güvenemez oldum. Resmen yarabandı olarak kullanıldım. Daha ilk haftadan meğersem eski sevgilisiyle konuşmuş o buna yazmak istemiş bu da engeli kaldırmış bir de gitmiş konuşmuş. Uzak mesafe ilişkisi yaşıyorduk ve sırf bu olanlar yüzünden onun yanına ilk gidişimde bile mutsuz gittim. Ama yine aldırmadım hep ümitler besledim ve affettim. Bana her defasında "benim kimseye ihtiyacım yok kendimle mutluyum" deyip dururdu. Madem kimseye ihtiyacı yoktu da neden benimle sevgili oldu ki? Çok üzülüyorum. Belki çok daha fazla acı çekecektim ve bu olay bir vesile oldu. Benim üzüntüm ayrılmak değil onun toksikliği yüzünden hayatımda hiç istemediğim çirkin şeyleri yapmak. Haklısın çok pişman oldum. Bundan sonra çok daha dikkatli olacağım. Ona geri dönmek istemiyorum çünkü benim için hayırlı ve dogru birisi değil olmayacak da. Yeni birini bulmak da hiç kolay değil bak 1 yıl olacak ondan sonra da kimseyle olamadım. Ciddi düşundüğüm en azından düşünmek istediğim ilk sevgilimdi güya. O piyangodan çıkmış gibiydi ama kötü kısmetmiş, böyle olması gerekiyormuş.
Evet hayırlı değilmiş üzülme. Hatandan ders almış oldun. Bir daha yapmazsın olur biter. Bazı insanlar bazen seni çok kötü biri haline getiriyor. Bunu sadece sen yaşamıyorsun. Bu yüzden kendini boşa yıpratma. Önüne bak hemen bir iliskiye başlama. Kimseye güvenemem gibi de düşünme. Çok iyi kadınlar ve iyi erkekler var yani. Herkes aynı olmaz ki. O kizda sende guvenilmezsin diye düşünmus seninle mutlu olmak varken bunu elinin tersiyle itmiş. Sende güvenemem diyip mutlu olacağın iyi kızlara aynısını yapma. Herkes bir olmaz ki. Şans vermek senin hatan üstelik madem başında her şeyin farkındasın rest cekseydin. İlişkilerde sadece duygusal davranmamali. Duygu mantık şeklinde ilerle. Hayatta başarılar kardeşim. 🙏🏻
Çok sağol. Önce bu vebalden kurtulmam lazım artık ona geri dönüp helallik alma durumum da yok. Zamanla atlatacağım inşallah. Teşekkür ederim beni dinleyip anladığın için. Yolun açık olsun 🙏
Başka arayışlara girmeden neden açıklama yapıp ayrılmadın ki
Çok yalnız hissediyordum kendimi onu kaybetmeyi göze alamadım. Sırf yeni birini bulamam diye bırakamadım. Çok hata yaptım biliyorum.
Sadece bu konuda hatalısın vicdan yapıcaksan bu yüzden yap. karşındaki doğru kişi değilmiş sende boşuna çabalamışsın ama bitti gitti artık sen de o da haklı değilsiniz
Evet sadece o yüzden yapıyorum. Onun gitmesi umrumda bile değil kendi vicdanıma yediremiyorum sadece. Bana geçmişimle ilgili zorla yalan bile söylettirdi, o dereceydi.
Ne zaman ayrıldınız
Epey zaman oldu