Flörtüm "fazla konuşmak istemiyorum" dedi, ne yapmam gerek?

Bundan 1 hafta önce bayağı samimiydik ve birbirimizi çok iyi tanıyoruz çünkü komşuyduk bir aralar ve şimdi bundan 3 gün önce ilk olarak mesajlara çok ama çok geç cevap vermeye başladı mesela ben sabah 9 da günaydın diyorum o gece 12 de görüyordu ama cevap yazmıyordu.

Ve şimdi de fazla konuşmak istemiyorum

Kafamı veremiyorum artık vs vs diyor.

onu seviyorum ama söyleyemiyordum ve bunu ona söyledim mesaj olarak ve onunda bende gönlü olduğu kanaatine vardım merdivenlerde falan bakışıyorduk eskiden ahh o eskiler.

Arkadaşlar lütfen ciddi yazın bu benim için çok ama çok önemli çünkü onu çok seviyorum.

Fikirlerinizi ve önerilerinizi bekliyorum

İlk sorum lütfen yardımcı olun

Güncellemeler
+1 yıl
YKS ye girecek morali birazda ondan bozuk hep bahsederdi bana bundan.
Tüm mesajlarıma kalp atıyor beğeniyor ama harbiden çevrimiçi bile olmuyor en az 6 en çok 12 saat sonra çevrimiçi oluyor.
Ve neden böyle yaptığını sorduğumda ben pek telefonu elime almıyorum demesiydi ve şu an konuşmayı kestim sadece iyi akşamlar dedim
Ve oda görüldü attı bu kadar bakalım ne olacak
Flörtüm "fazla konuşmak istemiyorum" dedi, ne yapmam gerek?
Cevapla