Kardeş ayağına bir şeyler mi var aralarında yoksa ben mi çok kıskancım?

Erkek arkadaşımın bir kız kankası var. Ama eski sevgilisi filan değil kesinlikle ! Kız daha 19 yaşında. Ben ve erkek arkadaşım 27 yaşındayız. Neden bilmiyorum ama kız bildiğiniz ka*ar. Bizim burada inanılmaz çevresi var herkes tanıyor kızı kız da herkesi tanıyor oynak fingirdek falan. Biraz rahatsız oldum erkek arkadaşım ona çok yakın davranıyor sanki yavşıyor gibi. Bizim burada bir cafe var bütün gençler orada takılır. Bir gece erkek arkadaşım arkadaşlarıyla beraberken kızı oraya çağırmış gel sende kardeşim diye. O kız benim sevgilimin bir arkadaşından hoşlanmış çocuk yüz vermemiş kız da yok abi biz konuşmuyoruz onunla gelmem ben demiş mesajları kendim okudum dün kızın doğum günüymüş benimki fıstık kardeşim doğum günün kutlu olsun nice mutlu yıllara yazmış kız da oyyy abişim teşekkür ederim yazmış. Zamanında arkadaş grubuyla barlara filan gitmişler içinde benimki de dahil o kızla yakın olmasını istemiyorum kavga çıkarınca da lan o benim kardeşim deyip duruyor kardeş ayağına çok insan gördüm ben

Kardeş ayağına bir şeyler mi var aralarında yoksa ben mi çok kıskancım?
Cevapla