Eşinizin/sevgilinizin yaptığı yemek kötü de olsa yer misiniz?

Kocamın elinden zehir olsa yerim be 😅😅
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Eşinizin/sevgilinizin yaptığı yemek kötü de olsa yer misiniz? Teşekkürler 🙏🥀
Eşinizin/sevgilinizin yaptığı yemek kötü de olsa yer misiniz?
Cevapla