Bir insanın Doğal güzelliği mi? yakışıklı olması mı? Yoksa estetik yaptırıp ilgi çekmesi mi daha önde?

Çoğu kişi kadın/erkek yok burun ameliyatı oluyor sonra ben güzelim diyor.. sen güzel olsan onlara gerek duymazsın. Gerçekleri söylediğimiz zaman ağlıyorlar.:D aşk ilişkilerinde bu problemi çok yaşıyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Böyle tip insanları ezik olarak görüyorum. Öz güvenleri sıfır.🤣 Gerçekleri söylüyorum kıza küstü benimle.
Güncellemeler
+1 yıl
Doğal kadınlar her zaman öndedir.😄
Bir insanın Doğal güzelliği mi? yakışıklı olması mı? Yoksa estetik yaptırıp ilgi çekmesi mi daha önde?
Cevapla