Ayrılalım dedi yüz yüze konuşalım dedim, sizce sonuç ne olur??

6 aylik iliskim 3 aydir ayriydik ve baristik 3 hafta oldu barışalı bana eskisi gibi hissetmiyorum ayrılalm dedi ben de dedim son kararın mı bitirirsek bu son olur bir daha tekrarı olmaz dedim yarın öbür gün bir şey hissettiğini düşünürsen yazma tekrar dedim.. İstersek son kez yüzyüze konuşalım dedim tamam fikrimin değişeceğini düşünmüyorum ama istersen konuşalım dedi kabul ettim yarın falan konuşacağız... Sizce sonuç ne olur?

Ayrılalım dedi yüz yüze konuşalım dedim, sizce sonuç ne olur??
Cevapla