
Evet
Hayır
Bilmem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Bence değil. İnsan hasetlikten, çekememezlikten de kıskanıyor. Bir de sevdiği bir dostunu kaybetmemek içinde kıskanır ama sevdiği anlama gelmez. Bence özel bağ tek aşk, ilişkide olmaz. Bir yakın arkadaş arasında da bu özel bağ olabilir :)
Kesinlikle katılıyorum kral :)
Hayır alakası yok. yani insan sevmediği çekemediği kişiyi de kıskanabilir ya da takıntılı olduğu saplantılı olduğu kişiyi de kıskanabilir. seven insan sahiplenir. ama aşırı kıskançlık güvensizliktir ya da öz güven düşüklüğü demektir.
Yaaani değilse arkadaş olarak görse niye kıskansın ki, niye umrunda olsun yani. Bir şeyler hissediyordur içten içe. Kendisi belki kabul etmez ama beyninin bir yerlerinde bir şey beslediği vardır
Cevap
6Cevap
İnsan gerçek anlamda bir şeyler hissettiği kişiyi kıskanır. Bunun dışındaki kıskançlıkların bir anlamı yoktur.
Maalesef mesela 2013de kuzen de değişik tavırlar sezdim elbise giymiştim sanki çekemiyor gibi beni
Bazı insanlar yerli yersiz herkesi kıskanabilirler.
Kıskanır da kiskanmaz da ne anlamda kiskandigina bağlı belki cekemedigi için kiskaniyor ya da aşık olduğu icin
Eğer karşı cinse kışkançlık hissediliyorsa bence evet
Kıskanıyorum diyorsa seviyor net.
Evet sonuçta o da bir duygudur
Öyle olmasa neden kıskansın ki🙄
Bilmem..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?