Arkadaşımın bir kız arkadaşıyla tanıştık. kız sevgilisinden aylar önce ayrılmasına rağmen ayrılığı kabullenemeyip "elleri elime bile degmedi dokunmadan saf temiz duygularla sevdim onu, o da ayrıldıktan sonra başkasına gitti nişanlandı." Gibi laflar söyledi fakat bana çokta inandırıcı gelmedi. Hele günümüzde böyle bir şeyin imkansız olabileceğini düşünüyorum. Kendisine "ozaman neden sevgili oldun ki el ele tutuşmak sarılmak felan bunlar zaten sevgi de masumane guzel seyler.. insanlar neler neler yapıyor sen bu kafalara girersen başkasıyla da yürümez dedim" ve sonra kız cok alındı, üzüldü felan yanlış yaptım belki düşüncemi söylememeliydim ama doğruyu söylememiş miyim, eğer dediği gibiyse bu çok saçma ki ozaman neden sevgili yapıyorsun git görücü usulü ilk tanıştığınla hemen evlen demezler mi? Ya abartıyor kendisini cok saf göstermeye çalışıyor ya da cidden böyle biri...
Eski sevgilisi için elim eline bile değmedi diyen birine hele bu devirde inanır mısınız? Ve de cok saçma değil mi?
Ülke de farkli goruslere sahip cok insan var anladığım kadarıyla kızı rahat buldun bu cevabı vermiş olması seni ikna etmedi. Olabilir ya da olmayabilir ama dediğin doğru erkekler artık daha farklı düşüncelerdeyken sevgili yapması saçma herkes temas bağımlısı olmuş neredeyse sırf bunun için sevgili oluyorlar😓😓😓 ERKEKLER KAPATİLSİNNMN
Aynen öyle cok guzel cevap verdin duygularima tercuman oldun ya bide bize soylemesi sanki biz kotuyuz o iyiymiş gibi algiya vardirkti neyse ki bir daha gorusecegim bir insan değil!!
Sanmıyorum kesinlikle böyle saf düşünceli bir insan sevgili yapmaz tabi kide önceden yaşanan şeyler ilgilendirmemmesi lazım böyle şeyler sorulmamasida lazım bence senden önce olan şey ama gerçekten böyle birisiyse seninlede temas etmez bu sana karşi nasıl ona dikkat et eğer gerçekten öyle birisiyse temas etmez seninle mesafeli bir şekilde buluşur eğer sarılıp elini tutuyorsa opuyyorsa bilki yalan söylüyor safa yatıyor ben temizim ayağina
Yalniz bunu soyleyen kiz erkek değil 😂😂 sadece merakimdan ve kizin ters hareketinden dolayi ben mi yanlış dusunuyorum diye fikir almak istedim ve bence bir erkek zaten kolay kolay boyle bir sey demez kiz da bize göre kendini en masum en iyi olma cikarma pesinde bence zaten kiskanc birine benziyor ki sevgilisiyle ne yaptigi bizi ilgilendirmez
El ele tutusmuslardir abartmis oyle diyenler emin ol cok fena çıkıyorlar daha beterini yapabiliyorlar cevremde oyle bir kizi yakaladim sen dogru demissin
Aynen öyle canim bende onu dusundum kendini masum cikarma laflari gibi geldi beraber otururken kac erkekle flortleserek mesaj atti ve oylesine konusuyorum dedi ama benim lafima darildi
Kapalı biriyse bu dedigin belki olabilir tabi ama yinede sen dogru cevap vermissin devir kotu maalesef insanlar ne pislikler yapiyor cinsellik bile normallesti artık üzülmemek icin erkeklerden uzak durmak gerekir sen güzel bir aciklamani yapmissin ama bence cok karismasaydin yinede iyiligin icin soyledigini anlamıştır
Açık ve rahat biriydi zaten telefonda erkeklerle flortoz konusup oylesine konusuyor bide bize en masumu benim benim gibi kiz kalmadi diyor. Ya ne kizlar var erkekler ile bile mesajlasmaya cekinir hele hele bu umit veriyor safa yatmasi sinirimi bozdu zaten ve teşekkür ederim beni en iyi kizlarin anlayacagini biliyorumm🙏🌸
Ama senin kiz arkadasin hic olmamis bu durumla o durum ayni mi ayrica kiz bizim yanımızda bile kac tane erkekle flortlesiyordu inanmamam gayet normal bu devir de kiz olmakta erkek olmakta ayri dert
Ben bu devirden çok geride kaldım insanları tanımıyorum ilişkiler hakkında hiç deneyimim olmadı hiçbir şey yaşamadım görmedim bilmiyorum olumsuz düşünemiyorum insanlara kolayca inanırım
Sence insanlar dine gore yasiyor mu ne masum dusunce bu hacidan hocadan bile neler cikiyor gec bunları ben merakli oldugumdan degil kiza dogruyu soyledim mi diye soruyorum ve bu devirde cok zor sevgili yapiyorsan ellim eline degmedi dersen eee sevgili yapmakta gunah degil mi derlee adama nasil okuyorsunuz anlamiyorum
Yaşayan var yaşamayan var genelleme yapamayız. Hayat çevremizde gördüklerimizden ibaret değil. Hacı hoca konusu da genelleme yapılacak mevzu değil. Sırf para için din görevlisi olup içen zina yapanlar da var. Dediğim gibi bazısı sevgilinin günah olduğunu bilir ama daha ilerisine gitmez. İnsan nerde duracağını kendi seçer.
Ne alakası var ne igrenc bir laf bu !! Sevgilisi olan biri el ele tutusmaz mi ozaman sevgili yapmasin direkt evlendin demezler mi ve de el ele tutusmak elletmek mi oluyor gunumuz turkiyesi de 2 sevgili icin en masumane seyler bunlar gerci bu sitede kimlere ne soruyorum ki!!
Evet kizin biri bizi kekliyor gıcık oldum ya dunyanin en masum kizi tavirlar yapıyor ama gorsen var ya kac erkekle flortoz konusuyor instagramsn ve oylesine konusuyorum diyor pek oylesine gibi de mesajlar durmuyor hele hele bir kizin neden bize boyle yalandan seyler soyledigini anlamıyorum erkek olsa neyse yaniii
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Eski sevgilisi için elim eline bile değmedi diyen birine hele bu devirde inanır mısınız? Ve de cok saçma değil mi?