Eski sevgilisi için elim eline bile değmedi diyen birine hele bu devirde inanır mısınız? Ve de cok saçma değil mi?

Arkadaşımın bir kız arkadaşıyla tanıştık. kız sevgilisinden aylar önce ayrılmasına rağmen ayrılığı kabullenemeyip "elleri elime bile degmedi dokunmadan saf temiz duygularla sevdim onu, o da ayrıldıktan sonra başkasına gitti nişanlandı." Gibi laflar söyledi fakat bana çokta inandırıcı gelmedi. Hele günümüzde böyle bir şeyin imkansız olabileceğini düşünüyorum. Kendisine "ozaman neden sevgili oldun ki el ele tutuşmak sarılmak felan bunlar zaten sevgi de masumane guzel seyler.. insanlar neler neler yapıyor sen bu kafalara girersen başkasıyla da yürümez dedim" ve sonra kız cok alındı, üzüldü felan yanlış yaptım belki düşüncemi söylememeliydim ama doğruyu söylememiş miyim, eğer dediği gibiyse bu çok saçma ki ozaman neden sevgili yapıyorsun git görücü usulü ilk tanıştığınla hemen evlen demezler mi? Ya abartıyor kendisini cok saf göstermeye çalışıyor ya da cidden böyle biri...
Eski sevgilisi için elim eline bile değmedi diyen birine hele bu devirde inanır mısınız? Ve de cok saçma değil mi?
Eski sevgilisi için elim eline bile değmedi diyen birine hele bu devirde inanır mısınız? Ve de cok saçma değil mi?
Cevapla