Eski sevgilim kaza geçirmiş, aradım ama memnun olmadı. Neden olabilir?

eski sevgilimle 3. kez ayrildigimizda ortaklaşa konuşarak guzel ayrılmıştık hatta bayramda bile yazdım bayramını kutladım güzel cevap vermişti. hala privlerimizden takiplesiyoruz ve dün hikayeme bi matematik sorusu atmistim yanıt verip cevabı söylemiş. anlatsan dedim muhtemelen başkasına cozdurdu onun fotoğrafını atti. sonra bana bir fotoğraf geldi ve kaza yaptı yazmis arkadasi. aradim arkadaşıyla konuştum arada bana haber verin dedim vermediler. iyi misin yazmistim değilim dedi musaitsen ariyim dedim müsaitim dedi aradim. ama çok soğuk konuştu telefonu kuzenime verdim al yaz şuna bisiler dedim dedi. haber ver arada dedim unutmazsam dedi morelini yükseltici konuştum önemsediğimi gosterdim ama mutlu edemedim. insanlik yaptim ama bi teşekkür etmedi
Eski sevgilim kaza geçirmiş, aradım ama memnun olmadı. Neden olabilir?
Cevapla