anlaşmalı protokol ile boşandık onun kasasında annemin ona emanet ettigi ziynetleri vardı boşanma esnasında onları koz olarak kullandı şartlarımı kabul etmezseniz vermem dedi. bende her seyi kabul etmek zorunda kaldım. benden dugun takıları, cougun takıları, elimdeki telefona saate kadar her seyi aldı, oğlumun velayeti bende. annemin yanında kalıyorum, sgklı bi işyerinde calısıyorum cougumu kreşe gonderiyorum okul parasını falan hic bir seyini karsılamıyor. her seyini ben karsılıyorum calıstıgım tamamen oglumun okuluna servisine ihtiyaclarına veriyorum ailemin desteği olmasa hic bi sey yapamam. bu durumda ne yapabilrim benimle aynı durumu yaşayan var mı
Güncellemeler
+1 yıl
27 yaşındayım bu arada
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Aklın olsa boşanmadan önce polise ya da savcıya gider seni evrak imzalamazsan altınları vermemekle tehdit ettiğini anlatırdın.
aklım yoktu işte avukat bile bunun bi işe yaramayacgını soyledi cunku, annemin oturdugu ev benim userimeydi evlilik birligi icinde alındıgı icin o da ortak mal sayılıyormus
Artık yapacak bir şey yok ki zaten en büyük canım bu kadar genç bir yaşta b*k varmış gibi evlenmen.
evet orası oyle zaten ama tecrube iste
Evlilik lafını duyunca resmen gözünüz kör oluyor.
neden oyle diyorsunuz
Çünkü öyle maalesef.
Avukatın yok mu tekrar dava etsin eski eşini.
tarafların birbirinden nafak talepleri bulunmamaktadır ileride birbirlerine bu konularda herhanfi bir dava ikame etmeyeceklerdir. bu haklarından feragat etmektedirler. taraflar bu konuda bribirlerini gayrikabili rucu ve ibra ederler. diye bu maddeyi yazdrımıstı protokole
Adam seni baştan bağlamış
Annenin altınlarını aldın mı? Birde eski Esin şu an calisiyor mu?
evet protokolde yazan her seyi kabul edip imzaladıktan sonra verdi evet calısıyor
O zaman güzel. Şimdi gidiyorsun mahkemeye, çocuğun için nafaka talebinde bulunuyorsun. Mahkeme sonuçlanıyor. Ve sonra bana teşekkür ediyordun. Anlaştık mı?
tarafların birbirinden nafak talepleri bulunmamaktadır ileride birbirlerine bu konularda herhanfi bir dava ikame etmeyeceklerdir. bu haklarından feragat etmektedirler. taraflar bu konuda bribirlerini gayrikabili rucu ve ibra ederler. diye bu maddeyi yazdrımıstı protokole
O zaman da tehdit ettiğini söyliceksin. Ama en azından bir avukata git ve orada olayı anlat. İnan bana seni koruyacaktır mahkeme
onun para gucu oldugu icin her sekilde onum kapanıyor
Para gücü adalette ise yaramaz ya. Hakimlere birsey yapabileceğini sanmıyorum. En azından bir avukat ile görüş. O sana haklarını daha güzel söyler
minareyi o kadar kılıfına uydurmuslar ki kendini asgari ücretle calısan olarak gosteriyor ama altında 5milyonluk arabayla geziyor
Senin eşin gerçekten tam uckagitciymis ya. Dur tahmin edeyim seni aldattı dimi?
Bide bisi sorcam senle evliyken mal varlığı oldu mu?
?
Bu nasıl bir anlaşma olmuş ki? Yani insan evladına bari bakmalı değil mi?
arada kafasına eserse bez mama falan alıyor onun dısında baska bi sey yok
Çok üzücü bir durum bu. Ne söyleyim bilemiyorum. Rabbim size yardımcı olsun. Amin.
teşekkür ederim. amin cumlemize inşallah :(
Bir yerde çok şanslısın bir celsede kurtulmuş sun
zaten sukrediyorum tek celsede kurtuldugum icin
Pislik her yerde pisliktir inan benim durumumda olmak istemezdin
nasıl yani sizin durumunuz nedir
Kanımı emmeye calışan bir pislik var diyeyim düşünbleceğin her türlü pisliği yapıpta kendini masum gösteren var diyim
burada
burada yerine hayatımda olacakrı
Bu arda buradaki biri git zengin biri bul demiş biri sana af buyur dost hayatı yaşa demiş sen dediğin gibi biriysen sana helal olsun böyle kadınlar az kaldı bu hayata
sizinde eski eşiniz mi nafaka muhabbeti falan mı
işim olmaz benim oyle seylerler azıcık aşım kaygısız başım
Her turlü pisliği atıyor ilk davamız görünmedi hala malsef
çekişmeli olunca oyle oluyrmuş maalesef
Bu hayta düşünbleceğin her turlü pisliği yaptı bana
Diyim
ne gibi ya anlamıyorum ki
Mesla kaç kere beni polise şikayet etti hiç bir şey yapmadığım halde kaç kere uzaklaştırma aldı en küçük tartışmada çocuğu aileme göstermiyor Du dahada sayayım mı evliğimiz boyunca sözde aç kalmış vs...
Dahada sayayım mı 😊
Evet sağolun maşımın hepsini nafaka olarak istiyor tazminat vs...
parası olan sevgili bul hem seviş hem parasını ye
hic benlik bi olay degil
o zaman oğlunu birine bırakacaksın çalış
çalışıyorum zaten çalıştıgım parada cocugun kreş ve servisine gidiyor
o zaman ailenden destek alacaksın ya da benim dediğimi yapacaksın
O zihniyette bir insan değilim maalesef
o zaman az ile yetinmesini bil
tşkler
rica ederim ama aldığın para çocuğu bırak kendi ihtiyaçlarına bile yetmiyordur
oyle zaten cocuga yettiriyorum kendimi bosverdim artık
ne işle meşgulsun ne kadar alıyorsun
aşk hayatın peki nasl
aşkı dusunecek durumda degilim pek
arzular peki
Onuda düşünecek durumda değişim
Değilim*
Baska biriyle evlensen?
nasıl yani neden
bu bi çözüm mü 27 yaşındayım bu arada
Ya bircok cozumleri var evlilik gorusme calismak hersey cozulebilir ama uzucu bi durum
calısıyorum su anda
Neden boşandın
4721 Sayılı Medeni Kanunun 166. maddesinde evlilik birliğinin temelinden sarsılması
Nerde yaşıyorsun
İstanbul
Konuşmak ister misin
ne icin
Durumun hakkında
anlasamıyorduk
Çalışıyor musun
evet muhasebeciyim
İyimiş, tekrar evlilik düşünüyor musun
hayır
Böyle daha mı mutlusun
evet sadece maddi olarak sıkıntı yasıyorum onun dısında manevi olarak cok daha mutluyum