7 ay önce boşandım eski eşim ne oğluma ne de bana nafaka vermeyi kabul etmedi. ama şu an cok zorlanıyorum ne yapabilirim?

anlaşmalı protokol ile boşandık onun kasasında annemin ona emanet ettigi ziynetleri vardı boşanma esnasında onları koz olarak kullandı şartlarımı kabul etmezseniz vermem dedi. bende her seyi kabul etmek zorunda kaldım. benden dugun takıları, cougun takıları, elimdeki telefona saate kadar her seyi aldı, oğlumun velayeti bende. annemin yanında kalıyorum, sgklı bi işyerinde calısıyorum cougumu kreşe gonderiyorum okul parasını falan hic bir seyini karsılamıyor. her seyini ben karsılıyorum calıstıgım tamamen oglumun okuluna servisine ihtiyaclarına veriyorum ailemin desteği olmasa hic bi sey yapamam. bu durumda ne yapabilrim benimle aynı durumu yaşayan var mı

Güncellemeler
+1 yıl
27 yaşındayım bu arada
7 ay önce boşandım eski eşim ne oğluma ne de bana nafaka vermeyi kabul etmedi. ama şu an cok zorlanıyorum ne yapabilirim?
Cevapla