Selams
Yürümediği bi kız kulesi kalmış 💁♀️

#sosyetic
Selams
Yürümediği bi kız kulesi kalmış 💁♀️

#sosyetic
Ben nasıl bu soruyu atlamışım yaa rast gele karşıma çıktı ksdk
Soruya gelecek olursak aslında o duruma biraz farklı bakılıyor
Erkek yaramaz çocuk gibidir kadında daha çok olgun eğitici yöneten yönetici gibidir
Karakter yapıları biraz daha erkeklere göre daha oturmuştur yaşlar olgun bile olsa bu farketmez bi çocuğu babadan çok anne eğitir mesela baba daha çok kendine işe verdiği için çocuğuyla pek ilgilenemiyor ama anne çalışsa bile yinede zaman ayırabiliyor işte burada kabiliyet var allahta kadına öyle bi özellik verdiği için erkek yeri geldimi kadınına anne gözüyle bakar
Aslında insanlar bunda bildikleri için kadın burada biraz arka planda kalıyor erkek hep sorumsuz yaramaz olarak bakıldığı için pek umursanmıyor ama bi erkeğide adam edende kadın olduğu için biraz
Kadında olunca bu duruma bazen sorun edebiliyorlar
Bir daha olmasın😅
Aslaa😅
Herkese mavi boncuk dağıtılmaz arada renkleri değiştirin
Hani bir laf var öyle saça böyle tarak. Kendileri 50 tane kadını aynı koltuğa tek yanak sığdırmaya çalışıyorlar. Sonra kadın kararsızlık yaşayınca aldığı sıfatlar çirkinleşiyor. Herhanvi biriyle e sevgili degilsen konuşmanın anormal ne tarafı var anlamıyorum ben de. Bir cuvaldızımız var bir de iğnemiz ve herkesin canı cok tatli🙄
ahaha rica ederim :D batır elin kolun dert görmesin
Kadına da erkeğe de yakışmıyor benim düşünceme göre, yine karakterler belirleyici oluyor. Herkese mavi boncuk dağıtan insanların etrafı kalabalıktır da, ciddi ve samimi duruşu olan kadın/ erkek bulundu mu da bırakılmaz aslında. Yüzeysel değil ömürlük ilişkilerin kıymetini bilen insanlar altından petrolden bile kıymetlidirler!
Cevap
42Cevap
Her iki taraf içinde problemli davranislar fakat haklılık payin var, erkekler kendi yaptıklarını yapmamış var sayıyor nedense ve kadına b*k atmayi marifet saniyorlar. Kısaca bu isler sadece onlara mübah ve sorsan öyle hir şey yapmıyorlar bla bla bla...
Evet çok haklısın, özellikle mavi boncuk dağıtanın erkonun gidip bir kadını mavi boncuk dağıtmakla itham etmesi çok nahoş bir durum :D
Kesinlikle 😎
Aslında her iki taraf içinde sıkıntılı. Çünkü samimi değil bir kere. Sürekli iyi olma çabası içinde olup yılışık bir tavır halinde olur öylesi. Bu da ilişkiyi yıpratma noktasına da getirir.
Al birisi vur ötekine..
Her ikisi de sorun çünkü. yani sadece kadın değil ki herkese boncuk dağıtan erkeğe de ben direk zaten kişiliksiz derim. yani her önüne gelenle flört ediyorsa ya da yalan söylüyorsa ya da mesela sevgili gibi konuşuyorsa bu yanlıştır kim olursa olsun kadın erkek fark etmez.
Bir ilişki devam ederken her iki tarafta mavi boncuk dağıtıyorsa ya da sen çok mavi boncuk dağıttın ben az dağıttım sorgulamasına giriyorsa bu çok YANLIŞ!
İlişki bitmişse iki tarafta istediği kadar mavi boncuk dağıtabilir. Kimse bunu sorgulayamaz.
Mesela ben seninle tanıştım diyelim ki ısrar etme mümkün değil 😂 Geçmişindeki mavi boncukla-rla ilgilenmem bile. Neden çünkü sen bana o şekilde geldin bende sana o şekilde geldim. Yeni açılan sayfalara yazılmalı AŞK 😂
Herşeyi geçtim de benim eski mal sevgilim boncuk dağıtıyor mudur acaba? BANANE YA NE HALİ VARSA GÖRSÜN 😂
Kimse gereksiz kimseye mavi boncuk dağıtmasın, ne kadın erkeğe nede erkek kadına. Kandırmaca dan başka bir şey değil çünkü bu. Sevilmeye aç olan ilgiye hasret her insan bu tuzağa düşebilir. Gerçekten hoslangi sevdiği kişi disinda kimseye mümkünse mavi boncuk dağıtmayın!
Güzel yazmışsın 👏
Teşekkürler Sosyetic 🥰🙋🏻♀️
☺️
Bazı erkekler var aslında kimseye yürümez ancak sohbet etmeyi sevdigi için birazda duyarlı biriyse herkese mavi boncuk dağıtıyor gibi algılanır ama kadın böyle yaparsa bu çok farklı yönlere evrilir çünkü şu zamanda kadın bulmak zordur ve bazı kadınlar bu tarz davranırsa otomotik olarak o. Gibi algilanır bundan sevgili olmaz eş olmaz diye algilanır
Boncuk dağıtmasında problem yok, çünkü seçen taraf her zaman kadındır. Fakat bu boncuklari dağıtırken nasıl dağıtıyor? Seçerken neler yapıyor? Hangi eylemlerde bulunuyor? Önemli olan bu! Çünkü her yaptığı yanlış hareket kendisinden bir şeyler götürecek. Daha doğrusu bir şeyler kaybettirecek.
Seçici olmayan insanlarda karşıma çıksa yine farketmez ben seçici olduğum için egosuna he der yollarım onu 🤣
Aynen ya üff biraz seçici olması lazım
Erkeğin yürümesi önemsiz geri dönüşü çok olmuyor. Kadın neredeyse yürüdüğü herkesten geri dönüş alır belki o yüzdendir lfkfkf
ahaha bu hiç Aklıma gelmemişti
YapAcak bişey yok toplumsal olgu bu. Kadın bunu takmayabilir, olece yaşayabilir ama evlenmediginde ya da evlenme taleplerinin hepsinin yalan olduğunu onla cinsel yakınlaşma için oldugunu ogrendiginde ve ya evlensede ancak kalitesiz erkeklerle evlendiğinde bu olguyu yaşar. Ünlülere bak hiç birinin mutlu yuvası yok olmuyor olamiyor
İşte bu adaletsizliğe karşıyım. Ben erkeğim yaparım dünyası değil burası.
Zaten çok egolu erkek çok yaşamaz ölür.
Ölsüüün djdj
🔪⚰️😁
Süper, tabutu hazır etmek :D mükemmel jest
Hazırda bulunsun dedim. :)
Öylesinin boncuklarını dagıtır öyle ortada bırakırım. 😂
Bunu yapan erkek takmıyorsa, kızda takmasın.
Takmayacaksın tak takacaksın :D
Allah müslüman kadınlara namuslu olmalarını emrediyor
@mavivesiyahaşkı aha buna ayar olurum ben şimdi. Erkeklere de emirleri var İslamın
Allah Müslüman erkeklere ne diyor ,?
Siz veya başka kızlar dine uymuyor zaten o yüzden erkekleri boşverin
@mavivesiyahaşkı o sebepten bir söz vardır, her koyun kendi bacağından asılır diye. Sen kendin doğru dürüst müslüman olduğun gün, yargılarsın insanları.
@mavivesiyahaşkı sen bu zihniyet ile kendine müminim diyebilirsin, ama Allah bu şekilde düşünenlere münafık diyor bil istedim..
Masalın konusu nedir?
Mavi boncuk olayı bana saçma geliyor zaten bir şey olacaksa uzatmadan olurdu. İnsanlar sohbet edebilir bu normal
Mavi boncukların nasıl üretildiğiyle alakalı :D
Ama nazardan korumaz ki o 😬 sen mavi boncuk dağıtmıyor musun?
Eğer ki üzerinde nazar olduğunu düşünen biri var ise mavi boncuk veririm. Diğer türlü bir şey dağıtmam sohbet ederim insanlar ile. Dikkatini çekerim insanlarla dedim bu yanlış anlaşılır vs ise gerek kalmaz sohbet etmeye. Sohbet etmeye kulp takanlar var ise onlar kumda oynasınlar. Diğer türlü kalbime girecek bir kadın yok burada zaten 😊
Hıhım bu sitede yorumlaşmayı hala arşa çıkaranlar var. Güzel, burada olmasın zaten ben bile şaşırıyorum buradaki kadınlara :D jkjd neyse. Keramet boncukta değil aslında, burdan bunu anlıyoruz
Sevgili yapabilirler her şey olabilir bunu normal karşılarım :) Hatta eskisini kıskandırmak için bile isteye görüşlerde bazen de özelde birileriyle konuşmaya çalışanlarda olmuştu geçmişte. Denk geldi öyle üyeler.
Ama şöyle keyifle ve birbirine saygı ile sohbet edenlere kulp takılması gerçekten hoş değil. boş ver boncuğu çay var mı çay :)
Çay sevmiyorum novels gel sana kahve ısmarlayayım :D
Şey var pembeli üyeler sevgililerini benden kıskandığı için takip atıyorlar falan. Sevgilisi olan adamı ben mi kendimden uzak tutacam? hıı ruh hastası sevgilileri de keza öyle ama uzak tutmuyorum takibe takip atıyorum daha yakından görsünler. Hiç düşünmüyorlar da “bu kadın benim sevgilime bakar mı?” Ne kadar uzak kalmaya çalıştıysam o kadar yakınlaşıyorlar. Benim iki yorum yaptığım herkesle “flört” ettiğim saçmalığına kendilerini inandırıp ah be lolipoplarım ya djdjs
İnanır mısın bilmem görüşü yaptıktan sonra biri acı kahve getirdi onu içtim. Ama nasıl içtim bana sor alışık değilim şekersiz hele ki :)
Çeşit insan çok :) sevgilisi olayı sitede acayip işliyor. Çok şey gördük.
O zaman böyle bakılıyorsa biz seninle flörtüz hadi hayırlı uğurlu olsun :D :D
Afiyet olsun. Başlarım onların ilişkisine, millete çamur atmakla saçma sapan kıskançlıklarla ilişki mi yürütülür. Aman novel düşünce tarzı senin gibi insanlar lazım. Bu arada kahve dediğin şekersiz içilir :D onlara göre ohooo ama onları kim sallıyor
😌✌️
Teşekkürler 🙂
Ne biliyosun kız kulesine de yürümediklerini 😅 çoğu şüpheli
ahaha çok doğru söyledin, ne yazacağımı bilemedim
Kızın toplum tarafından daha çok baskılanmasıyla alakalı. Bunu kendileri de atlatabilir bir süre sonra. Hakları asla yok bir şey demeye ama alışıyor insan edilen laflara. Sanane demeyi öğreniyor hak eden büyüğü olduğunda :)
Evet sana ne demeyi öğrendik.
kadınlar her şeyi kafaya taktığı için erkeklerde zayıf noktasından vuruyor yani gene suçlu olan kadın
Kadının da erkeğin de fark etmez karaktersizi aynıdır. Biri diğerinden daha iyi ya da kötü değil. Ayırım yapan varsa o da başka bir karaktersizdir.
Harika bi soru aynen katılıyorum. Kadın yapınca laf söyleniyo erkek yapınca erkek adamdır deniyo iğrenç 🙄
Çünkü onlara göre onlar mavi boncuk dağıtıyorsa biz yetersiz oluyoruz. Sorunu kendimizde aramalıyız. Çünkü onlar mükemmel. 😃😃
Her iki cinse yakışmıyor.. mavi boncukları ile kapıya koyarım.. isteği yere yuvarlanıp düsüp geberebilir..😀
Her 2side normal değil. soğuk, durgun olanlar daha iyi
Erkek, Kadın fark etmez iki tarafta yapmamalı.
Erkeğe kız kulesi kadına özgürlük heykeli mi oluyor anlamadım ki beyazın siyahi ikiside aynı sonuçta net karaktersizlik 😂😂
Kadin dagitinca da sorun olmuyor
Ben mavi boncuklari sık dagitmam
Sorun gorenlere takma insan kadın erkek istedigini yapabilir kendisini ilgilendirir
O kadar çok nedeni varki tüm kelimeler bir araya gelse yine yetmez anlatılmaya
Herkesi Mavi Boncuk dağıtan biri cibilliyetsizdir bunun cinsiyeti olmaz
Kadını erkeği farketmez kimse birden fazla kişiye boncuk dağıtmamali az şeref az onur yahu 😄😄
Erkekte kadında herkesle vıcık vıcık olmamalı, cinsiyet ayrımı olmaksızın...
Her iki cinsiyet için sorun oluşturan bir durum zaten.
Yoo her iki cins içinde aynı derecede sorun. Ben erkektede bu durumu onaylamıyorum.
Mavi boncuktan kasıt eğer flörtse ikisinde de sorundur.
biraz haksız bir eleştiri olmuş bu.. asıl kızlar mavi boncuk dağıtmayı severler 😅
Sen o şarkıyı bilmiyorsun demek ki..
Mavi boncuk kimdeyse benim diyor gönlüm ondadır.😉😄
Biliyorum tabii 😅
Ulan he geldi ha bulduk he bulacaz diye diye mavi boncuk ikiye bölündü.🤣
Oyle herkeze mavi boncuk dagitan bir kiz vardi bir sey olmadı en son yanımda benle yatarken baskasini seviyorum dedi bende sadece dinledim kimi sevdigi degil kimle oldugu ben sadece boncuk almadim
Erkek yapınca elinin kiri kadın yapınca o*r*sp* işte ülkem gerçekleri bunun kabahatilsi kesinlikle ama kesinlikle anne babalardır
Kadın hanımefendi olmalı...
Onunla alakası nedir
İkisinin de kaşarı çekilmiyor vesselam.
Öyle deme, bu hayatta hep onlar kazanıyor :D çekilmeyi bırak başa taç ediliyorlar sjsj
ya var öyle taçlar evet taşlar sahte altın kaplama falan... onları taç diye takan başlardan ne kalite bekliyorsun ayrıca. Ben fake ürün kullanmıyorum :)
Aman neyse kim kime takıyorsa taksın :D o kafalara onları taç edenlerin kafa tasının içi boştur , net djdj
Saçmalık ikisde aynı bk
İki tarafta birbirinden beter...
Tamamen ekonominik durumla ilgili..
Yoo rahatsiz deqiliz o konuda 😜😎
Ikiside sorun kadın da erkekde farketmez
Kadında mavi boncuk dağıtabilir gayet normal artık hersey relax 👍👍
Erkek için de sorun kadın için de sorun
Ikisi de sorun karakter meselesi
Erkekler kompleksi olduğu için
Sorun değil zaten bence
Yıkıp yapmışlardı kız kulesini ammma
Mavi boncuk dağıtanın her türlüsü sıkıntı
O eskidendi şimdi tam tersi durum var
İkisi de sorunlu cinsiyete bakmaz
Kadın az ağır olmalı
Ataerkil toplumun yan etkisi.
benim için sorun yok
bana yok mi
Ne pardon
boncuk
Hayır
niye la
Kalmadı hepsini dağıtmışım
Kadına da erkeğe de yakışmıyor.
Cinsiyetçilik..
Mavi boncuk dağıtmak mı
Cidden ya
bu tarz samimiyetsizliklerin kadını erkeği olmaz.
Yakışmıyor kimseye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?