Unutursun.. Kendine meşgale bul. Akşama kadar seni oyalayıp yoracak akşam eve geldiğinde onu düşünmeden uyuyacaksın. 1 aya hafifler 1 seneye adını bile hatırlamazsın. Üzüntüden beyin kanaması geçiriyorum sandığım bi dönem fabrikada staja başladım. Fabrika işi yoğun tabi bi de bir sürü usta falan var. Hiç kendimle kalmadım hep onlarla takıştım. Onlar bi dert anlattılar kendi derdimi unuttum. Akciğer kanseri olmasına rağmen çalışan vardı engelli çocuğu olan vardı.. Dedim aşk acısı da ne? Akşam 6 da stajdan çıkıp 7 den 10 a kadar arkadaşımla buluşup eve geçip duş alıp yatıyordum. Eğer gün içinde de aklıma gelirse. Fabrikada sakin bi yere geçip iyice ciğerim çıkana kadar ağlıyorum makinaların sesinden ağlamam duyulmuyordu..
Diğer stajyer arkadaşlarıma yemeğe gidelim diyordum biz gelemeyiz diyorlardı sonra aklıma o geliyordu. Geçen sene staj yaparken o geliyordu benim yemeğimi söylüyordu ben gider gitmez yemeğim önüme geliyordu falan filan. Akşam staj çıkışları onla buluşuyorduk. Staj defterini beraber tatile gittiğimizde o uyurken ben başında oturup yazıyordum. Bublsr da aklıma gelip depresyona sokuyordu. Ama aklıma gelince hemen başka odak noktası buluyordum
Sizin hikâyeniz de çok etkileyici teşekkür ederim 😲😢 Sizin bu kadar zor zamanları atlatmış olmanız bana umut oldu Dediğinizi yapıcam başka odak noktaları meşgale bulmaya çalışıcam kendime Çünkü ben gün içinde iş'teyken durup onu düşünüyorum işe konsantre olamıyorum
Eğer zaten çalışıyorsan kendine başka uğraşlar bul. Gitmediğin yerlere git yeni insanlarla tanış yeni hikayeler dinle. Erkeksin zaten. Bi sanayiye git bi sanayi çayı iç ustalarla iki lak lak. İlk aşk acısı yaşayan da değiliz son da olmayacağız.. Numarasını sil ve her yerden engelle. Wp ye girip şu saatte kime çevrimiçi diye bakma.
İşte o Son dediğini yapıyorum ben yaa neden yapıyorum sebebini bilmiyorum 😣 Her yerden en başta zihnimden silmeliyim onu Çünkü Onun Rehberindeki ismini silmeye kıyamadım
yapma be kuzum üzme kendini. umursasaydı zaten seni bu hale getirmezdi. Zor olucak biliyorum ama kendi hayatına bak s*iktir et. Emin ol o kaybetti.
1
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Onunla gittiğimiz yerleri görmek bile acı veriyor taşınma kararı aldım buradan iş'i ayarlayabilirsem Teşekkür ederim anlayışınız ve güzel yaklaşımınız için 😔
kıyamam ya. aynı şeyleri bende yaşadım geçmez sanıyorsun belki ama gerçekten zamanla geçiyor. zor da olsa geçiyor merak etme üzme kendini. Rica ederim ☺️🌼
Teşekkür ederim tekrardan iyi kalbiniz için varlığınız için Hala iyi insanların olduğunu bilmek bile mutlu etti beni Size inanıyorum geçmesini umut ediyorum unutmak istiyorum😔
Kızlar Ne Diyor
Unutursun.. Kendine meşgale bul. Akşama kadar seni oyalayıp yoracak akşam eve geldiğinde onu düşünmeden uyuyacaksın. 1 aya hafifler 1 seneye adını bile hatırlamazsın. Üzüntüden beyin kanaması geçiriyorum sandığım bi dönem fabrikada staja başladım. Fabrika işi yoğun tabi bi de bir sürü usta falan var. Hiç kendimle kalmadım hep onlarla takıştım. Onlar bi dert anlattılar kendi derdimi unuttum. Akciğer kanseri olmasına rağmen çalışan vardı engelli çocuğu olan vardı.. Dedim aşk acısı da ne? Akşam 6 da stajdan çıkıp 7 den 10 a kadar arkadaşımla buluşup eve geçip duş alıp yatıyordum. Eğer gün içinde de aklıma gelirse. Fabrikada sakin bi yere geçip iyice ciğerim çıkana kadar ağlıyorum makinaların sesinden ağlamam duyulmuyordu..
Diğer stajyer arkadaşlarıma yemeğe gidelim diyordum biz gelemeyiz diyorlardı sonra aklıma o geliyordu. Geçen sene staj yaparken o geliyordu benim yemeğimi söylüyordu ben gider gitmez yemeğim önüme geliyordu falan filan. Akşam staj çıkışları onla buluşuyorduk. Staj defterini beraber tatile gittiğimizde o uyurken ben başında oturup yazıyordum. Bublsr da aklıma gelip depresyona sokuyordu. Ama aklıma gelince hemen başka odak noktası buluyordum
Sizin hikâyeniz de çok etkileyici teşekkür ederim 😲😢
Sizin bu kadar zor zamanları atlatmış olmanız bana umut oldu
Dediğinizi yapıcam başka odak noktaları meşgale bulmaya çalışıcam kendime
Çünkü ben gün içinde iş'teyken durup onu düşünüyorum işe konsantre olamıyorum
Daha çok iş'e eğilmem gerek belki de
Eğer zaten çalışıyorsan kendine başka uğraşlar bul. Gitmediğin yerlere git yeni insanlarla tanış yeni hikayeler dinle. Erkeksin zaten. Bi sanayiye git bi sanayi çayı iç ustalarla iki lak lak. İlk aşk acısı yaşayan da değiliz son da olmayacağız.. Numarasını sil ve her yerden engelle. Wp ye girip şu saatte kime çevrimiçi diye bakma.
İşte o Son dediğini yapıyorum ben yaa neden yapıyorum sebebini bilmiyorum 😣
Her yerden en başta zihnimden silmeliyim onu
Çünkü Onun Rehberindeki ismini silmeye kıyamadım
Dediğin gibi değişik şekilde günler geçirmeliyim
O varken gibi yaşıyorum hala aynı yerleri ziyaret ediyorum
Onla ve onla ilgili her şeyi sil. Zamanla olur tabi. 1 sene sonra aklına bile gelmez. Sürekli onu ararsa gözün ve kalbin asla unutamazsın
Teşekkür ederim 🙏🏻
biliyor musun onu çok düşünmekten mi bilmiyorum rüyamda onu görüyorum haftalardır
😔💔
yapma be kuzum üzme kendini. umursasaydı zaten seni bu hale getirmezdi. Zor olucak biliyorum ama kendi hayatına bak s*iktir et. Emin ol o kaybetti.
Onunla gittiğimiz yerleri görmek bile acı veriyor taşınma kararı aldım buradan iş'i ayarlayabilirsem
Teşekkür ederim anlayışınız ve güzel yaklaşımınız için 😔
kıyamam ya. aynı şeyleri bende yaşadım geçmez sanıyorsun belki ama gerçekten zamanla geçiyor. zor da olsa geçiyor merak etme üzme kendini. Rica ederim ☺️🌼
Teşekkür ederim tekrardan iyi kalbiniz için varlığınız için Hala iyi insanların olduğunu bilmek bile mutlu etti beni
Size inanıyorum geçmesini umut ediyorum unutmak istiyorum😔
Unutucaksın emin ol. Rica ederim tekrardan asıl ben teşekkür ederim ☺️
Ne yaptı?
Çok uzun mevzu ama özet geçersem beni çok kırdı
Detay veremem