Güncellemeler
+1 yıl
Sevgili KS kardeşlerim yatayım malum fakir nir genç olduğum için it gibi çalışmam lazım. Karga bokunu yemeden kalkıp işe gidip akşam 7 de evde olup sonra ödev yapmam lazım. O değilde bu sorudan daha mühim bir soru daha var. Aga bu dünyada bu kadar çektik öteki dünyada da çekersek çok üzülürüm.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Hayır ben geçmiş ilişkilerine bakmam karşımda ki kızın.
Önemli olan fiziksel bir şeyler yaşamış olması değil ki. Bunları yaşamamış olmasına rağmen ruhsal olgunluğu yüksek olan çok insan var
Öyle birinin olmasını isterdim şahsen ve eminim ki erkeklerin çoğunluğu bu yönde düşünüyor.
Sanmıyorum kardeşim
Garip bakıyorlar yok diyorum sevgilim yeme bizi diyorlar
Olmadı diyorum hiç he he diyorlar
Olmamasina neden ihtimal vermiyorlar peki? Valla aranılıp da bulunamayansin haberin olsun djejsko
Dış görünüş
Ee hem güzelsin hem de temizsin daha ne dndkek
Sağ ol
yaşayın derim erkeklerin s*kinde olmuyorsunuz kullanmaya çalışıyorlar
Kötü örnek oluyorsun.
Çok güzsl bir durum gerçekten böylelerini tebrik etmek ömüre etmek gerek
Hayır değil bende öyleyim hiç sevgilim flörtüm olmadı ele ele tutuşmadım hiçbir şey yaşamadım
Kötü , ben de senin gibiydim ilk gördüğüm aşık olduğum adamla evlendim adam feleğin çemberinden geçmiş elinde oynattı beni , ilişkin olursa tecrüben olur gitmek zor gelmez
Nasıl
Diyorum ki kendimden örnek vererek söyleyim ben yalan söylediğin hiç anlamıyordum çok güveniyordum daha önce hiç böyle bi ilişki içinde bulunmamıştım aldatsa bile bilmiyordum. afedersiniz ağzıma sıçıyordu hata yaptı diyip affediyordum öyle bağlanmıştım ki ondan başkası asla olamaz diye düşünüyordum sonunda da o kadar alttan almama sünepeligime rağmen o gitti saolsun
Taktir ettim 👍
Yoo neden kötü olsun aksine çok iyi şimdi günümüzde herkes her şeyi hemen yaşadığı için öyleleri istisnai bi durum haline geldi
Kötü değil o onun hayatı kararı ama birlikte olduktan sonra ki birlikte yaşam daha önemli
Herşeyi ben öğretir yaşatırım 👍
Ne iş yapıyorsun
Helal para abi
Haram demedim mesleğin ne
Öğrenciyim
Ayrıca birçok işte de çalışıyorum
Neyse ne desem terslersin sen şimdi
Evet abi
O yüzden sustum tamam
Benim elime kadın eli bile değmedi
Senin de mi
Evet çünkü ben Fiziksel engelli sakat biriyim + iyi niyetli temiz kalpli birini hiç bir kadın sevmez istemez anca şerefsiz pic erkek peşinde koşarlar o yüzden
Çok yanlış düşünüyorsun
Gördüklerimiz bize yetiyor abla
Hüso
Valla kizcam
15 yaşında çiftler var görünce hemen kaçıyorum üzülmeyeyim diye
Ya hüso niye böyle diyin bak ben de yapmadım
Kadınlar elini sallasa kölesi olacak erkekler var.
Erkek var da adam yok be hüso
Bende hiçbiri yok 0
Hüseyinnnn valla İstanbul'dan Mersin'e sırf seni dövmek için gelebilirim la olm rahatiye bah
Engelli birinin en iyi dostu başka bir engellidir. Çünkü en iyi o halden anlar. Dışarı çıktığında engelli olanlara bakın onlara kim nasıl bakıyor bir gözlemleyin.
Hüseyincim ben sosyoloji okuyorum yani insanlar benim merkez noktam ve ben dostum dediğin bireylerle sistematik görüşüyorum. Belli konularda kendine sınırlar çekmişsin güzel dostum.
Ozguvensiz birisi galiba diye düşünürüm
Ne konuda özgüven
Gayet güzel biriyim
Okuyorum başarılıyim
Özel olsun istiyorum
Ben erkekten bahsediyorsun sanmıştım yorumu ona gore yaptım
Bazıları garip karşılıyor
Aksine herkesin aradığı bir şey bu.
Muhteşem bir şey
Cok hos guzel
En sevdiğimden
Oule biri yok