Karşınızdaki kişinin hiçbir şey yaşamamış olması kötü mü?

El ele tutuşma dahi yok
Güncellemeler
+1 yıl
Sevgili KS kardeşlerim yatayım malum fakir nir genç olduğum için it gibi çalışmam lazım. Karga bokunu yemeden kalkıp işe gidip akşam 7 de evde olup sonra ödev yapmam lazım. O değilde bu sorudan daha mühim bir soru daha var. Aga bu dünyada bu kadar çektik öteki dünyada da çekersek çok üzülürüm.
Karşınızdaki kişinin hiçbir şey yaşamamış olması kötü mü?
Cevapla