Gözünüzde çok büyüttüğünüz ve bir daha onun gibisini bulamayacağınızı düşündüğünüz kişiden ayrılınca ne yaptınız?

Böyle her şeyiyle size mükemmel gelen, gözünüzde çok büyüttüğünüz, çok sevgi duyguduğunuz kişiden hala seviyor olmanıza rağmen ayrılınca ne yaptınız? Bir daha asla olma ihtimaliniz olmadığını da biliyorsunuz ve onu bu kadar gözünüzde büyüttüğünüz için başka birinin ona sahip olabilme düşüncesini bile ayrı olmanıza rağmen kıskanıyorsunuz, hiç böyle bir şey yaşadınız mı ve ne yaptınız? Nasıl atlatabildiniz nasıl umursamamayı başarabildiniz?

Gözünüzde çok büyüttüğünüz ve bir daha onun gibisini bulamayacağınızı düşündüğünüz kişiden ayrılınca ne yaptınız?
Cevapla