Aşk İlişkileri Erkeklerin hangi özellikleri veya davranışları sizi baştan çıkarır? Asil-Bey Takip Et Master Yaş: 43 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 31 Yapay Zekaya Sor Erkeklerin hangi özellikleri veya davranışları sizi baştan çıkarır? Erkeklerin hangi özellikleri veya davranışları sizi baştan çıkarır? Cevapla Erkek Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
emre00 Takip Et FenomenMentor Yaş: 41 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 64,7b cevap paylaştı. Küfür etmesi cinnet sebebimdir 1 14 Yorumla Asil-Bey +1 yıl Erkeklerin mi Yorumla emre00 +1 yıl HE kanka etsin bana g. yiyorsa Yorumla Asil-Bey +1 yıl Sen niye yükseliyorsun kanka :D Yorumla emre00 +1 yıl Gaza geldim :D Yorumla Asil-Bey +1 yıl Az bi sakin ol mk :D Yorumla emre00 +1 yıl Dur sigara içem :D Yorumla Asil-Bey +1 yıl Bende sarayım bir tane :D Yorumla emre00 +1 yıl iyi yala sarınca :D Yorumla Asil-Bey +1 yıl Güzel yalarım ben :D Yorumla emre00 +1 yıl Belli :D Yorumla Asil-Bey +1 yıl Sardım cigaramı :D Yorumla emre00 +1 yıl Ben içtim bile :D Yorumla Asil-Bey +1 yıl ağzından burnundan gelsin kanka :D Yorumla emre00 +1 yıl sennide kanka.:D Yorumla
sierravista Takip Et FenomenMaster Yaş: 22 +1 yıl Her erkeğin her özelliğinden etkilenmem ama ilgimi çeken erkeğin nefes alışı bile beni fazlasıyla etkiliyor 1 0 Yorumla
Degisik_-_ Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı. Kriterler o kadar çok ki. Önce beğenmiş olmak gerek zekası etkilemeli. Akıllı insanlar beni etkiliye ilir 1 19 Yorumla Asil-Bey +1 yıl Erkeğin akıllısı hımmm bi düşünmem lazım Yorumla Degisik_-_ +1 yıl Sen neden düşünecen 😄 Yorumla Asil-Bey +1 yıl Var mı öyle bir yaratık diye düşüneyim dedim :D Yorumla Degisik_-_ +1 yıl Var var. Denk gelmesi de zor değil Yorumla Asil-Bey +1 yıl Varsa niye herkes şikayetçi yav :) biri de mutluyum desin bana Yorumla Degisik_-_ +1 yıl Aklı olanın duygusu kıt ikisi varsa cimri yani bi yeri muhakkak eksik 😂 Yorumla Asil-Bey +1 yıl Her tarafı eksik kalasıcalar :D :D Yorumla Degisik_-_ +1 yıl Sus sus bir eksiklikle idare edemiyoruz diğer türlüsü öldürme sebebi 😄 Yorumla Asil-Bey +1 yıl Bunu soracam :D sevdiğiniz bir yeri eksik kalacak olsa neresi olmasını tercih edersiniz :D :D Yorumla Degisik_-_ +1 yıl Senden önce sorayım 😂 Yorumla Asil-Bey +1 yıl Dur sorma yav :D soru hakkım açılsın ben soracağım :D Yorumla Degisik_-_ +1 yıl Soru hakkım var soram mı 😄 Yorumla Asil-Bey +1 yıl Sor madem :D Yorumla Degisik_-_ +1 yıl Neyse neyse sormiyim sonra soru istersin borçlanmıyım Yorumla Asil-Bey +1 yıl Ben isterim huyum pis 😂 Yorumla Degisik_-_ +1 yıl Yaa. Uzak durmak gerek 😬 Yorumla Asil-Bey +1 yıl Tüh daha 2 saatim varmış :D Yorumla Degisik_-_ +1 yıl 😂😂 sormam korkma Yorumla Asil-Bey +1 yıl O kadar çok korkuyorum ki ödüm patlıyor resmen :D kalbim yerinden çıkacak gibi Yorumla
Kamelyalı_Kadinnn Takip Et Master Yaş: 106 , eic 77% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. İradesi sağlam her rüzgara yelken açmayan erkekler iyidir hoştur 1 5 Yorumla Asil-Bey +1 yıl Diyorsun Yorumla Kamelyalı_Kadinnn +1 yıl Diyorim Yorumla Asil-Bey +1 yıl De Yorumla Kamelyalı_Kadinnn +1 yıl Gel kulağına diyim Yorumla Asil-Bey +1 yıl Geldim söyle Yorumla
u lotus-patra Takip Et Master Yaş: 42 , eic 99% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı. Aitlik duygusunu hissettirmesi ve benim her halimin, tavrımın, miniğimin nelere delalet olduğunu takip etmesi.Kısacası beni keşkefetmeye çalışması...Fakat her erkeğin değil, benim istediğim erkeğin bunları yapması beni baştan çıkarır. 0 3 Yorumla Asil-Bey +1 yıl İsteklerin çok makul :) Yorumla u lotus-patra +1 yıl İstekliler makul ama "o kişi" herkes olamaz o yüzden de çok zor. 🙂 Yorumla Asil-Bey +1 yıl Hemcinslerim kalas olmasa çok basit şeyler aslında istediklerin 😊 Yorumla
guapomorena Takip Et Master Yaş: 43 , eic 100% +1 yıl Beyaz atletle mangal yaptıkları zaman çok etkileniyorum. 1 0 Yorumla
Malefiz1313 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı. Bir erkeğin kendini bilmesi yeterli bir şey düşünce yapısı vs vs 1 0 Yorumla
flaneurx Takip Et Master Yaş: 125 , eic 63% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 9,9b cevap paylaştı. Çapkın sinsi bi gülüş var her erkekte olmayan 😋😋 1 1 Yorumla Asil-Bey +1 yıl Benim gülüşüm 😅 Yorumla
Neonsari1 Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 96% +1 yıl Yavrum, tatlım vb isimler kullanması 1 3 Yorumla Asil-Bey +1 yıl Konuşması yani Yorumla Neonsari1 +1 yıl Yo standartlarım yüksektir nazik konuşması hoşuma gider Yorumla Asil-Bey +1 yıl Güzelmiş Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Canın mı sıkkın bugün? 0 3 Yorumla Asil-Bey +1 yıl Canın mı sıkkın derken Yorumla Cevap sahibi +1 yıl İyi misin? Yorumla Asil-Bey +1 yıl Sen kimsin Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Küfür etmesi cinnet sebebimdir
Erkeklerin mi
HE kanka etsin bana g. yiyorsa
Sen niye yükseliyorsun kanka :D
Gaza geldim :D
Az bi sakin ol mk :D
Dur sigara içem :D
Bende sarayım bir tane :D
iyi yala sarınca :D
Güzel yalarım ben :D
Belli :D
Sardım cigaramı :D
Ben içtim bile :D
ağzından burnundan gelsin kanka :D
sennide kanka.:D
Her erkeğin her özelliğinden etkilenmem ama ilgimi çeken erkeğin nefes alışı bile beni fazlasıyla etkiliyor
Kriterler o kadar çok ki. Önce beğenmiş olmak gerek zekası etkilemeli. Akıllı insanlar beni etkiliye ilir
Erkeğin akıllısı hımmm bi düşünmem lazım
Sen neden düşünecen 😄
Var mı öyle bir yaratık diye düşüneyim dedim :D
Var var. Denk gelmesi de zor değil
Varsa niye herkes şikayetçi yav :) biri de mutluyum desin bana
Aklı olanın duygusu kıt ikisi varsa cimri yani bi yeri muhakkak eksik 😂
Her tarafı eksik kalasıcalar :D :D
Sus sus bir eksiklikle idare edemiyoruz diğer türlüsü öldürme sebebi 😄
Bunu soracam :D sevdiğiniz bir yeri eksik kalacak olsa neresi olmasını tercih edersiniz :D :D
Senden önce sorayım 😂
Dur sorma yav :D soru hakkım açılsın ben soracağım :D
Soru hakkım var soram mı 😄
Sor madem :D
Neyse neyse sormiyim sonra soru istersin borçlanmıyım
Ben isterim huyum pis 😂
Yaa. Uzak durmak gerek 😬
Tüh daha 2 saatim varmış :D
😂😂 sormam korkma
O kadar çok korkuyorum ki ödüm patlıyor resmen :D kalbim yerinden çıkacak gibi
İradesi sağlam her rüzgara yelken açmayan erkekler iyidir hoştur
Diyorsun
Diyorim
De
Gel kulağına diyim
Geldim söyle
Aitlik duygusunu hissettirmesi ve benim her halimin, tavrımın, miniğimin nelere delalet olduğunu takip etmesi.
Kısacası beni keşkefetmeye çalışması...
Fakat her erkeğin değil, benim istediğim erkeğin bunları yapması beni baştan çıkarır.
İsteklerin çok makul :)
İstekliler makul ama "o kişi" herkes olamaz o yüzden de çok zor. 🙂
Hemcinslerim kalas olmasa çok basit şeyler aslında istediklerin 😊
Beyaz atletle mangal yaptıkları zaman çok etkileniyorum.
Bir erkeğin kendini bilmesi yeterli bir şey düşünce yapısı vs vs
Çapkın sinsi bi gülüş var her erkekte olmayan 😋😋
Benim gülüşüm 😅
Yavrum, tatlım vb isimler kullanması
Konuşması yani
Yo standartlarım yüksektir nazik konuşması hoşuma gider
Güzelmiş
Canın mı sıkkın bugün?
Canın mı sıkkın derken
İyi misin?
Sen kimsin