Sevdiğiniz kadın olsam geçmişim sizin için ne kadar önemli olurdu?

İlk sevdiğim adamım türlü türlü yalanını öğrendim ve vedalaştığımda onunla seviştim ve ilişkimi bitirdim

Bana ilk sevdiğim adamın gerçek yüzünü gösteren adam ilk yanımda oldu sonra hayatımda oldu ve en son da ise hayatımı mahvetti.(Çok güvendiğim hayal kırıklığı yaşatan kişi)

Flörtez bir kadın oldum bu iki olumsuz ilişki sonrası bu süreç kısmını biraz atlattıktan sonra bir kişiye güvendim

Buluştuğumda adam öptüğünde onun yüzü oluştu o gün bitti ilişkim

Güzel bir kadınım çevremde ciddi ilişki düşünecek adamlar var ama korkuyorum iki şekilde

Yalan ile yuva kurmak istemiyorum anlatmak istiyorum herşeyi doğru adım ile evliliğim olsun istiyorum ama başıma sonradan kalkar mı diye korkuyorum (Çok güvendiğim adam başta çocuğun olsa kabulüm diyen kişi beni kullandı ona herşeyimi anlattığım halde )

Anlatmasam bir gün karşıma çıkar bu durumlar ilişkime sorun olur diye korkuyorum.

İkinci korkum ailemin bilme ihtimali 😔

Dertleştiğim beni seven bir adam var hayatında olsam da olmasam da bir telefon uzağındayım diye sözünü veren biri evlilik istiyor ama 😔 (ama aynısı olur korkusu ile adım atamıyorum ama güveniyorum yanılırsam korkusu var)

her şey başta güzeldir bu yüzden güvenemiyorum kimseye😔

Buraya içimi dökmek istedim hakaret ile yaklaşmak yerine önyargısız yaklaşım ve düşüncenizi yazmanızı isterim.

Sevdiğiniz kadın olsam geçmişim sizin için ne kadar önemli olurdu?
Cevapla