Beğendiğim erkeğe yazarım, etkileşim veririm, sohbet ederim. Kaybedecek neyim var dimi? Tek bir kişiye vereceğim sonsuz sevgiye değer kimse yok. Bulana kadar bütün erkeklere yürümeye devam. Sonsuza kadar flört oh be
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Sen ıstesende onlar gıbı olamazsın... vıcdanın musaade etmez... neler hıssettıgını anlayabılıyorum.
Yani kimseyi kıracak edecek değilim umut da vermem. Ama biraz eğlenmek benim de hakkım. Bu zamana kadar çok düşündüm çok dert ettim bazı şeyleri. Oysaki benim sevgim ikimize de yeterdi ama kıymetini bilen olmadı ya da farklı yaklastilar. Demek ki bu dilden anlıyorlar ya da aşk diye bir şey zaten yok..
güven duygunu zedelemişler... kalbini nadasa bırak... topragın nefes alması lazım.. zamanı geldıgınde nasıbınde varsa yagmur yagar o topraga bırı yesıllendırır.. sevgı dogar. Belkı de olmaz... ama ınsan umut etmelı kendı gıbı bırı olduguna bu hayatta... yoksa hıcbırseyden tat almamaya baslarsın
İste artık nasibim falan da yok diye bakıyorum. Mucize gibi bir şey bence düzgün insanların birbirini bulup sevebilmesi. Ben mucizeyi aramışım bunca sene. Bir erkeğe duygular ve fiziksel olarak ihtiyaç duymasam kendimle gayet de mutlu bir şekilde yaşayacağım ama insanım işte. İnsan olduğum için kahrediyor bu beni. Umut ettim bunca zaman elde var sıfır.
Bence tüm kızlar bunu yapmalı. Vallahi yoruldum. Kadınlarda enerji daha çok
Takintili biriyle olmadiktan sonra benim mental saglik
Yürü be kim tutar seni.
Kimseee
Helalll 👏👏👏
Kim tutar seni ver odunu
Yürü be kim tutar seni.
Onun yerine çevreni değiştirmeyi denesen 🤷
Yeni insanlar tanımaya hep açık oldum herkese kapımı açtım kimseyi ayırmadım. Sosyal biriyim de.. ama yok herkesin niyeti belli. Sıktı artık bu yaklaşımlar. Seven varsa da doğru dürüst, kendi içinde yaşıyor herhalde. Müneccim değilim ya ben?
Orası doğru fakat sosyallestiginiz çevre ve sosyalleşme şekliniz de önemli, nerelerde sosyallesiyorsunuz?
Gece hayati olan biri değilim ama eğlenceli bir insanım. Uygun her yere girip çıkıyorum ne alcaktayim ne de zirvelerde.. sorun çevre değil, zaten insanlar birini görünce ya beğeniyor ya beğenmiyor. Hali hazırda hayatımda olan biri olmasına gerek yok.
Bence öncelikle yapmanız gereken çevrenize bakmak. Çevrenizdeki insanlarla iletişiminizde esas samimiyet mıdır yoksa sadece eğlence mıdır? Hoşlandığınız erkekler nasıl insanlar ve size karşı nasıl bir tutum sergiliyorlar? Bunlar önemli sorular
Ayrıca çevrenizdeki insanlar birbiriyle samimiyet odaklı mi (yani iyi gün kötü gün dostu mu) yoksa eğlence odaklı mi
Bu erkeklerle nasıl bir problem yaşadıktan sonra bu düşünceye vardınız mesela
Samimiyet ve eğlence bir arada olamaz mı? Eğlenceyle sizin kastettiğiniz nedir ya da? Bana yaklaşan erkekler tanımak kahve içmek istiyor ama konu ilişkiye gelince bazı şartları oluyor. Onsuz olamiyormus iliskis.. daha ciddi düşünen adamlar ya kapılıyor ya da içlerinde yaşıyor işte. Bıktım bu düzenden.
Problem direkt yaklaşımları ya. Daha cinsellik öne sürmeyen erkek tanımadım. Sanki biz insan değiliz biz istemiyoruz. Ya da begendiklerimiz bizi beğenmiyor yani. Napayim sevmediğim ama beni hoş buluyor diye sevgilim olsun diye sevgilim olacak bir adam bulayım madem.
Olabilir elbette zaten samimi olduğun insanlar birlikte iyi eglenebildigin insanlardır fakat her eglendigin insan samimi olduğun insan değildir o farkı anlamaya çalıştım. Peki nasıl şartları oluyor ki?
Hm anladım hepsi mi cinsellik öne sürüyor? Yani genel olarak görünüşünü beğenip kahve isteğini kabul ettiğiniz erkeklerin hepsi cinselliği öne suruyorsa, karakteristik olarak başka ortak noktaları da vardır demektir. Sizce onlar nelerdir?
Evet güzel dediniz. Samimiyet bagliliktir, sadakattir, dostluktur. Bir ilişkide dostluk yoksa git tanımadığın insanla yat daha iyi. En azindan onurlu bir şekilde yaşar yoluna bakarsın. Dediğim gibi yaklaşımları direkt cinsel oluyor..
Valla tek sorun cinsellik olduğu için başka ortak nokta olduğunu zannetmiyorum. Gelip bana duygularını açan adam da olmuyor mesela. Ya cinsellik düşünen niyeti kötü olan adamları ozguvenli bunlar pısırık ya da başka bilmediğim bir sorun var
Anlıyorum, belki böyle düşünmeyen insanları sanat kurslarında, satranç turnuvalarında ve mesleki kurslarda bulabilirsiniz. Özellikle satranç turnuvalarında insanlar gercekten epey naif oluyor ortam falanda mükemmel.
Yani olabilir ama böyle bazi insanlar da kendi dünyalarında yaşıyor, başka daha kendileriyle alakali öncelikleri oluyor falan.. daha ortasını bulamadım. Hep uç noktalar..
Anlıyorum valla şöyle diyeyim ülkemizde insan iletişimleri bence ciddi olarak sıkıntılı bunun birçok sebebi var ama yazmaya çok üşendim ama genel olarak sosyokültürel dejenerasyon ve sosyoekonomik problemler başı çekiyor.
İnsan iletişiminin sıkıntılı olması elbette ikili ilişkileri de sıkıntılı duruma sokuyor
Keske beni etkilemeyen onları da etkilemese. Ben kendimi hep geliştirmeye çalışıyorum, okuyorum, araştırıyorum. Empati gücü yüksek sevgidolu biriyim ayıptır söylemesi. Ama yok herkes yüzeysel yaşıyor hayatını.
Kulübe hoş geldin 🙂 Benim neden çok az sayıda arkadaşım olduğunun ve sosyal anksiyetemin ufak sebeplerinden birine değindin 🙂
İçimize kapanık falan mı acaba? Yani bilmiyorum ki
Her insanda farklıdır ama dediğim gibi ülkedeki iletişim problemlerinden dolayı düzgün iletişim kurmak hiç olmadığı kadar zor
numarayi burdan mi veriyoruz ndndbd
Siz değil ben sizi beğenirsem alıyorum dusushdhdb
yani numarami istemiyosan yaoacak bisey yok :)
İlginç bir yaklaşım
Numarami vereyim mi
Oha hahah