Burada tanıştığınız biriyle sevgili oldunuz mu ya da aşık oldunuz mu?

Biriyle tanışmıştım burdan konuştuk bi süre ona bütün dertlerimi anlatmıştım sonrada çok eğlenceli gelmeye başlamıştı sonradan hoşlandım hatta sevdiğimi farkettim. Şimdide onu çok özlediğimi farkettim artık konuşmuyoruz. Acaba ona aşık mı oldum?

Burada tanıştığınız biriyle sevgili oldunuz mu ya da aşık oldunuz mu?
Cevapla