Soru belli. Bu tip erkekler hangi özgüvenle bunu yapabiliyor hayret doğrusu.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Böyle dengesiz kendini bilmeyen Kadınları gördükçe hakikaten Nefret ediyorum.
Sizin gibileri çok gördü millet. Boşananların çoğu senin gibi düşünenler yüzünden.
Sen menfaat için evlenirsen. Elin adamına senin gençliğin için evlenir. İki tarafta menfaat sahibi olduğu için ve derdiniz gösteriş olduğu için aranızdaki tek bağ o lanet bedenleriniz. Herkesin yani böyle sizin gibi düşünen insanların her zaman SKT Son Kullanım Tarihi vardır.
Sizin gibilere üzülmüyorum çünkü kendi düşen ağlamaz.
En azından bir şeylere yarıyorsunuz. Senin gibi düşünenler, senin gibi insanlara denk geliyor da ortalık temiz kalıyor.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 373 cevap paylaştı. Millet bir ömür boyu çalışıyor emekli maaşıyla bir ev alamıyor. Bir ev sahibi olmayı ne kadar da küçümsüyorsunuz. Evlilik çağındaki bir erkek kaç yaşında olabilir ki evi olsun? Zaten bu kişi okulu bitirse birde üzerine askerliğini yapsa askerden gelincede 1-2 yıl çalışıp ancak düğün parasını yapsa yapabilirse (günümüz şartlarını da hesaplamak lazım). Siz diyorsunuz ki evi olmadığı için utansın o zaman siz yanlış yoldasınız derim bende siz koca adayı kriterlerinizi bir daha gözden geçirin derim. Hem genç hem zenginde tutup sizin zihniyetinizdeki bir genç kızla evlenmez emin olun. O da kültür seviyesi yüksek birini tercih eder. Yani kurduğunuz cümleden zaten kültür seviyeniz belli. Bakın bu okumuşluk okumamışlıkla alakalı bir şey değil böyle anlamanızı istemem çünki okumamış ve hayat mürekkebini yalamış nice alimler var. Siz okumuş olabilirsiniz ama hani derler ya bazı şeyler baki kalıyor sizde de o misal olmuş. Dediğim gibi koca kriterlerinizi bir daha gözden geçirin ve size tav olurlarsa yaşlı bir amca illaki hayat boyu bir şeyler yapmıştır. Hazır ev istiyorsan gidersin ona bakarsın vadesi yettiğinde de evini çocuklarıyla paylaşırsın. Ya da sevdiğin kıymet verdiğin biriyle evlenir. Birlikte çalışır kazanırsınız. Zamanla evinizde olur arabanızda bebişlerinizde. Sevgi güzellik ister, güzellik emek ister. Emeksiz yemek yok maalesef.
10 Yorumla
+1 yılEvi yok diye utanması neden? Ev ile evlilik düşüncesi birbiri ile orantılı mıdır? Senin aklın karşılıklı iki kişinin birbirini sevip saygı çerçevesi içinde yaşamak değil, senin derdin para. 30 küsür yaşında olduğun yazıyor, söyleminden anladığım kadarı ile evli değilsin. Bu düşünce ile evlenip boşanmış olduğunu da düşünmüyorum. Kendince "zengin kısmet" aramışsın ama bulamamışsın. E belli bir yaştan sonra da genellikle çocuklu adamlar denk gelmiştir, sen de "adamın malına" başkasının ortak olmasını istememişsindir. Utanma duygusu hareketle veya düşünce ile hissedilir. Senin bu kafada olup da bunu 'utanmadan' dile getirmen senin yerine beni utandırdı. Keşke hayatta "zengin koca istemek" yerine başka bir gayen olsa, mesela kendi paranı kendin kazanıp bir erkeğin evine, arabasının olmayışına yorum yapacak kadar kendini küçültmesen. Kusura bakma ama adam zengin olsa 30 larına gelmiş kadını ne yapsın ortada bir sürü çıtır varken. Benim diyeceğim başkalarının malına, mülküne, başkalarının utanıp utanmamasına gelene kadar keşke kendi düşüncenizi bi gözden geçirseniz, belki kendinizden utanırsınız bile
73 Yorumla- +1 yıl
🤩🤩🤩
- +1 yıl
Aynen öyle ağzına sağlık 38 yaşındayim oğlum 18 yaşında o yaşta evin benim kardeşinin sorumluluğu onun üzerinde belki ev araba alamiycak ama bi şeyden çok eminimki ileride evlendiğinde evine yuvasına sahip çıkacak kimseye muhtaç etmeden ailesine bakıcak paradan daha değerli olan sorumluluk duygusunu asiladim ben ona
- +1 yıl
@Bikeredebengulsem çok çok iyi yapmışsınız sizi yürekten tebrik ediyorum. Özellikle erkek çocuklarına daha da dikkatli davranmak lazım, ortalık iğrenç sapık insanlar dolu. O pisliklerin dünya kadar parası olsa kaç yazar birilerinin gözyaşına sebep oluyorsa? Para hiçbir şey değildir bu yadsınamaz bir gerçek, ama her şey de değildir. Önemli olan iyi bir insan olması. Varsın ömür boyu kirada yaşasınlar hiç problem değil, kendi parası, kendi yaşamı, kendi emeği. Evet herkes ister çok iyi şartlar altında yaşamak ama olmayınca olmuyor. İstediği kadar çaba göstersin bazen yetersiz kalıyor. Sırf evi, arabası yok diye saçma sapan laflar edilmesi hiç ama hiç hoş değil. Zamanla yapılır az çok birikim. Sevgi, saygı, sadakat çerçevesinde yaşamak yerine tek kelimeleri para olmuş insanların. Tek dertleri zengin koca bulup onları kafalamak. Öncelik iyi aileden iyi bir terbiye almaktan geçer. Bu yüzden sizi bir kez daha tebrik ediyorum
Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Çok haklısın bizim ülkemizde 18-22 yaş aralığı çocukların hepsi okul harçlıklarını eğitim buraların biraz hesaplı harcayıp kalaniyla ev alıp kiraya veriyorlar. Kira sozlesmesi belli evleninceye kadar siz oturacaksiniz derler. Sonrada alyans parası biriktirip evlenme teklif ederler. Alyansin içinde oturacaklari evin açık adresi yazar gelin adayı beğendiği mahhaleden ev olursa teklifi kabul eder yoksa diğer adayı değerlendirir..
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
53
Cevap
93Cevap
u +1 yılSoru belli ama çok saçma. Ev istiyorsan git al. Evi olmak zorunda değil. Birlikte yapılabilir her şey.
30 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılÇünkü bu zamanda her şey eve paraya bakıyor kızların da tek istediği para ve tip zaten.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 526 cevap paylaştı. Yorumdaki erkolar ağlamış da. Bu devirde kadınlara evin araban var mı diye sormuyorlar, erkeklere soruyorlar. Eviniz arabanız yoksa evlilik teklifi etmek sizin neyinize? Baba evinde Prenses gibi yaşayan kadın sizin evinizde pardon sizin kalacağınız çadırda neden hayat sürdürsün?
116 Yorumla
Soran+1 yılHelal be. Babasının prenseslerini alıp süründürüyorlar. Hayata küstürüyorlar.
Soran+1 yılKafa yapına bayıldım aynı benim kafam. Helal be.
Soran+1 yılKesinlikle. Hele ki ağlayan erkoları can siper savunmaya koşan kızları görünce acıyorum.
- +1 yıl
Tatlım bız senın gıbı yurtdısında yasamıyoruz... sende haklısın benım paramda orada 20 x ıle carpılsaydı bende boyle ınsanlara tepeden bakar asagılardım...
- +1 yıl
- +1 yıl
@_MelisYıldız_ devir degıstı artık.. o pesınızde kopek olan her dedıgınıze eyvallah dıyen.. trıp yemesıne ragmen cıcek cıkolata kapınızda bekleyen erko devırlerı bıttı... sımdı erkekler bakımlı, kendılerıne bakıyorlar , flört etmeyı ogrendı cogu.. melis olmazsa buket var buket olmazsa meral var... sen atmazsın mesaj baskası atar... herkesı kendın gıbı pısırıkmı sanıyorsun... bırsuru ılk adımı atıp gayet guzel ılıskısı olan cıft tanıyorum... sız bu kafayla cok erkegı daha cesur kızlara kaptırırsınız
- +1 yıl
@mavivesiyahaşkı üslubuna dikkat et.. ne olursa olsun kımse o sekıl bır hitap seklını haketmez.. yakısmaz delıkanlı adama
- +1 yıl
İşte bizim türk kızlarının k*çını kaldıran türk erkekleri yüzünden kendini bi b. k sanan bıyıklı kezbanlar..
- +1 yıl
Asalak olarak yaşayan "insan"larda bugün
- +1 yıl
@J4ckReacher puhaha kendisi sanki Brad Pitt Türk kızlarına laf söylüyor kıllı hanzolar sizi 😄
- +1 yıl
Kadin erkek eşit değil zaten çoğu konuda
Ben kısaca şunu demek istiyorum. Kişinin mal varlığı mutluluk ve huzur getiriyorsa size bilin ki kendisi size o mutluluğu da huzuru da getirmez. Önemli olan o kişinin karakteri , size karşı tavrı , düşünceli olup olmadığı ve sadakatidir. Ama sizin gibiler gönülde yer almak yerine , pazar tezgahların da yer edinmeyi tercih edersiniz. Bu yüzden fiyatı olan fiyat sorar. Aynı evin araban var mı sorusunu sorduğunuz gibi. Mal mülk huzur vermez , ama seven gönül daima mutlu eder. Yeter ki sevmeyi de bil , sevilmeyi de !!!
20 Yorumla
+1 yılBunu anlayabilmek için karakter lazım insana. Onuda bu soruyu soran kişide göremiyorum. Çok istiyorsan git kendi evini kendin yap. Oturup bir yerlerini büyütüp zengin koca peşinden koşacagina. Bir insan bu kadar kendini alçaltamaz. Ben böyle hemcinslerimden utanıyorum
40 Yorumla
+1 yılSen çok sevilirsin bacım bu hayatta ciddi diyorum helal böyle devam. Biz aman olmasa da olur nolcak dedik de noldu sanki kıymet mi bildiler böyle kadınlar hep baş tacı oluyor işte
11 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle haklısın
Ev yok da araba var şimdi nasıl yapıcaz nişana kadar yeter galiba 🤣🤣🤣
Ahh ah kendinizi bir mal varlığı karşılığı elde edilebilir gösteriyorsunuz sonra o mala sahip sevmediğiniz insanlarla sırf maddi durumu işi iyi diye evleniyorsunuz. Sonra ben niye boynuzlandım diye gelip buraya yazıyorsunuz.20 Yorumla
+1 yılTürkiyede en kötü ev 2 milyondan başlıyor asgari ücretle çalışan biri yemeden içmeden ormanda yaşayarak 20 yılda anca bi ev alabiliyor.. Adamın türkiye gibi b. ktan bi ülkede evi, arabası, parası, gücü olacak ve 30-35 yaşındaki vizyonsuz bir para avcısı bıyıklı kezbana bakacak öyle mi🤣🤣 biraz vizyon sahibi olun lütfen her şeyi erkekten beklemeyin kendin kariyer sahibi, okumuş biri olsan evi dert etmezdin zaten... gerçi Türkiyede ne kadar okusan boş ama... son bir şey daha söylüyorum, davul bile dengi dengine...
10 Yorumla
+1 yılEvlenmeye karar verdim bir gün gece vakti
Evlenme teklif ettim sabahın erken vakti
Hemende kabul etti sanki hep dünden razı
Dedim düğün masrafları tutar 100 bin en azı
Durumumuz el vermez buna hey güzel kadın
Gel kıyalım güzelinden sade bir nikah anı
Hiç gerek yok 100 bine bırak o cepte kalsın
100 binde paramı milyon lazım en azı10 Yorumla
+1 yılNe alaka utanma yokmu filan evlenmek istemesen evlenmezsin olur biter haddini aşıp aşağılamak nedir ya hayat herkese gülmüyor herkesin sorumluluğu farklı kimi çalışır birikim yapabilir kimi çalışır ama ailesine baktigi için birikim yapamaz laylaylom hayat yaşayanlari memnun etmek zordur herzaman gözleri doymaz ev olsa araba araba olsa villa ister hep ister sadece ister inşallah kendin gibisini bulursun da birbirinizden ister durursunuz artık evi arabayı parayı
10 Yorumla
+1 yılSen şimdi araba da istersin hatta mercedes benz olsun hatta seni rolls royce hatta bugatti hatta hatta 250 gto (75 milyon dolar) paklar kleopatra ya sanki! Ozguven ozguven diyeceğine Sen gizlenme de ortaya çık bakim ozguven diyorsun gizleniyorsun
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 398 cevap paylaştı.
+1 yılUtanması gereken sen ve senin gibi düşünenler.
İyi bari bunları yazarken utanıp profilini gizlemissin 🙄
Trol bile olsan hoş değil. Gerçek fikrinse de beni engelle senle tekrar karşılaşmayalim
30 Yorumla
+1 yılBenim evim var ama elimde bir tane de köprü var satılık istersen evlenebiliriz.
11 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Bazı çiftler var evlendiklerinde evlerinde eşya yokmuş birlikte çalışıp almışlar, kirayı zor ödemişler zor geçinmişler zamanında şimdi herşeyleri var. Onları görünce demek ki üstesinden gelinebilyormuş diyorum. Yani evi olmasa da edebilir.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılSanıyorum ki bu kadar sert eleştirecek kapasitede değilsin ama yanlış anlamışsın mevzuyu. İşi olmayan adam evlilik teklifi yapmasın evi olmayan değil. Ev almak o kadar kolay değil. Çalışıp beraber alın?
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Alacağımız kadının, arabası, evi olmalı aksi takdirde çöp. Ne yapacağım, birde besleyeceğim. Parasız kadın, üretmeyen kadındır, bütün kadınlar çalışmalı ev ve araba sahibi kendi emekleriyle olmalı, bedavaya bir şey yok.
10 Yorumla
+1 yılEvlenme teklifi edebilmeleri için evlerinin mi olması lazımdı? 😃
69 Yorumla- +1 yıl
Bir tane dağ evi Bir tane sahile sıfır villa ve bir tanecikte küçük bir villa ev dediğin ne ki. Kağıt kalemle çizer gibi kolay alıyor herkes😅
- +1 yıl
@OtuzlarındaBirAdam alanlar kim yahu ben evde güldür güldür izliyorum alınıyo mu oyle hemen😅
- +1 yıl
İyi seyirler 😅😅 @scorpio_woman soru sahibine göre alınıyor demekki 🤭
- +1 yıl
Türkiye geneli asgari ücretle çalışır hadi memur kesimi 2 asgari ücretle olsun ayda 15 bin geliri olan . Ayda 20 bin gideri olacak birinden en ucuzu 1 milyon araba.. en ucuzu 1.5 2 milyoncuk ev istemesi çok güldür güldür oluyor
- +1 yıl
@OtuzlarındaBirAdam ben şunu da anlamiyorum kendi evi var mı ki? Başkasından böyle şart olarak isteyebiliyo
- +1 yıl
Bazıları baba parasıyla aşırı şımarık o dan böyle işte eskilerin çocuğuna anadan babadan kalma mallar varmış şimdi kilerde yok çocuğunun da yok ama ev araba normal şartlarda 20/25 yaş kimsenin 2 sine sahip olması mümkün değil asgari ücret le çalışana
- +1 yıl
@OtuzlarındaBirAdam haklısın onceden çalışarak biseylerin sahibi olunabiliyodu Şu an olmeden yasamaya yetiyo kazanç ama ben mi tuhafım buradaki bazi hemcinslerim mi tuhaf bilmem istemeyle oluyosa bende acuna komşu olacak kadar zengin olmak istiyorum cebimde 100 lirayla oluyosa olunabiliyosa olsun yani😅
- +1 yıl
Eskiden para değeri fazla idi. Şimdi boş ben 25/30 bin aldığım zamanlar oluyor bana yetmiyor.. bir ev olmuş 2 milyon tl
- +1 yıl
@OtuzlarındaBirAdam 🥲🥲🥲🥲
- Aşk İlişkileri konusunda 6,7b cevap paylaştı.
+1 yılŞey senin vajinan göğüslerin altından mı yoksa padişah veya sadrazam sıpasısı mısın bunu diyebilmen için illa bir şeyin olması gerekiyor eğer yoksa bu ne yüzsüzlük hadsizlik böyle seni ancak s.. kipp atarlarrr
00 Yorumla
+1 yılEvi olanı alıp çekeceğime.. kirada mutlu olmaya razıyım.. niye utansın adamın evi yok diye milletin kızının günahına mı girsin? Evlencek tabi.. yeterki karekterli olsun
10 YorumlaErkeğin evi hazır etmesi mi gerek? Zorunda mı? İki kişi de seviyor ve ikisi çalışıp ödeyebilir gerçi bu ekonomide öde öde bitmez de erkeğin üstüne bu tarz yük koymayı bırakın artık.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 26,9b cevap paylaştı.
+1 yıl:))) ne kadar komik bir soru. Malın mülkün tonla paran olsa ne yazar. Yıllarca biriktirip 2 dk da yok oluşunu izlemek..
Bunu bir düşün sonra şakasını yap.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
+1 yılHahaha evim de var arabam da var
Ama neden utansin evi olmayanlar ruh hastasi misin kizim sen hayirdir
Seninle evlenen sevgili olan erkeğin beynine attirayim10 Yorumla Bu nasıl bir aşağılama şeklidir. Kirada otururlar bir süre. Ne alaka ev falan, insanları bu kadar ötekileştirmeyin.
21 Yorumla- +1 yıl
Haklısın . Bu kızın nesi var ozaman madem kadın erkek denk günümüzde erkeğin evi varsa kızında olmalı bu mantıkla bakarsak soran arkadaş
Aşk İlişkileri konusunda 858 cevap paylaştı. ne kültürsüz aç gözlü bir insansın bu yaşa gelmişsin bir şeyleri öğrenememişsin. ne diye utanacakmış evi olan kaç kişi var 2 milyon lira olmuş evler
20 Yorumla
+1 yılOnlar da evi olmayan kız istemesin ne bitmez istekleriniz var evi olsun, arabası olsun,300 gram altın alsın insanla değil bildiğin materyallerle evleniyorsunuz
00 Yorumla
+1 yılBu düşüncede bi kadın erkeğe ve verebilecek çok merak ediyorum bu zihniyetteki kadının bedeni ömür boyu satılıktır açık ve net. Adamla malı için evlenir mal eden giderse karıda evden gider
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı.
+1 yılParadan başka niyeti olmayan kadınların erkekleri aşk vaadi, cinsellikle hergün kandırıp, dolandırmalarının yanın da devede kulak bile değil bu cesaretleri...
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılSenin gibi hem trol hemde para avcısı kal. taklara denilecek tek bir şey var mik. Tir git ya
30 Yorumla
+1 yılSorun çok saçma. Sen maddiyatçısın diye bütün kızlar maddiyatçı değil. Ayrıca bir maddiyata güvenme. Bir depreme, yangına bakar.
10 YorumlaSeni görgüsüz kız senin neyin var sen aşk meşktende anlamazsın senin gibi kadınları gördükçe tiksiniyorum
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 742 cevap paylaştı. Sen erkekten Ev araba, zenginlik beklerken karşılığında ne vereceksin? Kokuşmuş vajinandan başka? Evi parası ve geliri iyi olan erkek için vajina çok zaten, sana ihtiyacı yok.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı. Evi olmayan kadınlar nasıl erkeklerden ev bekleyebiliyorlar
Bu nasıl bir arsızlık
Hiç mi utanma yok10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Okurken ben utandım bi kadın bu kadar kalitesiz olabilir ancak
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 416 cevap paylaştı.
+1 yılBin tane evim olsada senin gorucegin tek yer ya otel odası ya da pansiyon olur
20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılBenim 2 evim var, 2 kişiye evlenme teklif edebiliyor muyum o zaman🤣
20 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 353 cevap paylaştı. Bunu gizli soran arkadaş kadar özgüvenleri yok hapse atmak lazım bunları
21 Yorumla
+1 yılSenin neyin var ki karşılığında bunu şart koşuyorsun derler.
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKızlar erkeklerde nasıl karakter yerine ev, zenginlik veya yakışıklılık arıyor, inanılmaz yani hiç mi utanmıyor suçluluk hissetmiyorlar. Hayır bunu kendilerine nasıl yapıyorlar, sonra da yakınıp duruyorlar...
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 903 cevap paylaştı. Hiç bir özelliği olmayan kızlar da hangi özgüvenle evi olan erkek istiyor onu anlamıyorum. Hiç mi utanma duyguları yok bunların.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 437 cevap paylaştı. Bu durumun utanmayla ne ilgisi var. Ne sığ bir bakış açısı bu. Trolmüsün? Evet evlenemk içi neviniz olma şartı getiirldi.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 980 cevap paylaştı.
+1 yılHatayda yaşasaydın ve o bölgedeki depremlerde kocanın evi yıkılsaydı boşanırdınız herhalde.. Sonuçta artık ev yok ilişki biter.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvlenince aileler yardımcı olur zaten veya zamanla biriktirir alırız diye düşünüyor olabilirler.
Hem ne bu emlakçı mı? Teklifteki amaç evini değil, kalbinin ve ömrünün kalanını teklif etmek.00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 728 cevap paylaştı.
+1 yılAğam bizimle eglenirr:)) evi yok arabası yok işi yok varmam tipi yok der hahahhaha para yok :)))
00 Yorumla
+1 yılHangi saftirik sizin gibi 30 geçmiş her tezgahta izi olabilecek birine teklif eder ki hayret🙄🤔🤔🤔🤔
00 Yorumla
+1 yılErkeğin evi olmak zorunda mı? Eşit degilmiydik? Haaa pardon siz kadınların eşitlik kavramı işinize geldiği gibiydi
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı.
+1 yılEkonomi böyleyken babadan malı olmayanlar sizin bu dediğinize göre evlenemez. Uyanın! Türkiye artık Hindistan oluyor.
00 Yorumla
+1 yılYaş aralığın 30-35 arası gözüküyor Bu yaştaysan sana çıkma teklif eden birini bulsana Hep başına koy
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı. Ulan senin neyin var ne getiriyorsunda ne istiyorsun
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 801 cevap paylaştı.
+1 yılAaa ev (lenmek) ten kasıt ev sahibi olmak miymiş 🤔 Hicc anlamamıştım🙄
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılAcaba o kızlar neden öyle erkeklerin peşinden gidiyor hatta ot , b. k her halti yiyenlerin
10 Yorumla
+1 yılSendeki özgüven bu soruyu gizli sormandan belli 🤣🤣
11 Yorumla- +1 yıl
Bende yorum yaptım ama şükür ki kendi evim var. İnşallah işsiz güçsüz birine düşersin
Etmemeliler Ayıp; kızın evi varsa o zaman edebilirler.
00 YorumlaMadem eşitiz ya eşitlik var, erkeğin niçin evi olmak zorunda
01 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Nıye ıkı gönul bir olunca samanlık seyran olur diyorsunuz
00 YorumlaBüyük ve vicdansızca konuşmak iyi değildir bacım.
00 Yorumlatüm ev eşyaları senin mAmına girsin kardeşim
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılNiye edemezler mi evlenecek olanın evi mi olmasj lazım bu nasıl bir dar bakış açısı
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.
u +1 yılŞu soruyu bir kadın olarak görmek beni utandırdı.
00 Yorumla
+1 yılKızlar çok güzel cevap vermısler benım bırsey yazmama gerek yok...
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 484 cevap paylaştı. Alayı manyak, bakma sen onlara. :P sdgfasdfgasdfg
00 Yorumla- Devamını Gör (86)
Devamını Gör(131)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Evi olmayan erkekler nasıl kızlara evlenme teklif edebiliyorlar, hiç mi utanma suçluluk hissetmiyorlar?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer