Iyi gecelerceeeee🍃 E daha iyiye gitmediğimize göre artık şartlar kartlar değişti. Zengin partner şart reiiisss 😆😆😆😛 Zengin erkek/ kadına parası için tahammül edebilir misiniz 🤑para sizi bozar mı
Zengin erkeğe/kadına parası için tahammül edebilir misiniz?
Zengin erkeği idare etmen zor. Kisa süreli birliktelik yaşarsın belki ama uzun süreli birliktelik için çok zeki ve çok güzel olman lazım. Zaten şöyle bir çevrene bak. Zengin erkeklerin çok büyük bir kısmı görücü usulü yine aristokrat başka bir ailenin kızıyla evleniyor.
Bu devrin kız ve kadınları zaten sadece para için yaşıyor ve herşeyi yaparlar. Biz erkeklere gelince de tek kuruşuna dokunmazlar. Doğruya doğru. ama gel de anlat işte... Çoktaşeydeğilyani...
Kadınlar paraya, bizler ise aşka, eş olmaya, ciddiyete, sevdaya geliyoruz. Aynı değil yani. Sonrasında bakıyoruz niyet para, ondan sonra değişiyor işin aslı. Sonrasında bir de utanmadan erkeklerin aklı fikri şey de oluyor oluyor hanfendi. Oysa başka şeyinizi gördüğümüz mü var?
Bende onu diyorum. Kimyamızı bozdunuz, adam kalmadı meydanda. aferim bi bu konuda iyisiniz zaten. Ne olurdu sanki aşka inanan, gerçek kadınlar olsaydınız da dünya mus mutlu olsaydı, hiç bir aile, yuva yıkılmasaydı. Yuvayı yapan da yıkan da dişi kuş maalesef. Bu kadar mı hakka hukuka, sevgiye, sevdaya, aşk düşman olunur. Ne oldu, nasıl bu kadar değiştiniz yahu?
Parası olan birçok kadınla beraber güzel anılarım oldu unutulmaz. Ama hiç kimsenin parasında gözüm olmadı eğer paranın kölesi olsaydım şu anda altımdaki son model araba ödenmezdi. Karakter önemli...