Boşanıyoruz ama eşimin amacı ne çözemiyorum?

Eşimle 1 buçuk yıldır evliyiz artık anlaşamadığımıza kaanat getirdik 2 haftadır baba evindeyim sorun şu ki herhangi bir pişmanlık dile getirmiyor ama sürekli imali watsap durumları koyuyor hüzünlü pişman v. b durumlar onu öyle dertli görünce içim acıyor... Çocuğumuz da yok herkes neden çocuğunuz yok diye sorununuz mu var diye sürekli baskı yapıyordu. Eşimi seviyorum ama onunla artık olamam lütfen barış demeyin ama amacı ne onu anlayamadım bana fikir verir misiniz

Boşanıyoruz ama eşimin amacı ne çözemiyorum?
Cevapla