neden konusmuyoruzz diye
Konusgm çocukla bulustuk biraz sogk yapmış gibi hissetğim için ilk mesaji ben atım konuşma ilerlemdi neden konusmyz diye sorsam mi?
neden konusmuyoruzz diye
napiyosun evdemisin dedim o da oda evet mac izliyorum dedi sen dedi ben de evdeyim falan dedim o da iyi yazdı konuşma ilerlemedi
Soğuk davranan insana yazmamak gerekiyor. Gidip yazıyorsunuz. Yazmasanız her şey normal devam edecek. Biri sizden ilgiyi çekince hemen üstüne düşmeye başlıyorsunuz o ilk ilgiyi almak için. Eskiden size o “ilk ilgisini” vermesi için bir şey yapmanız gerekmemişti. Ve şimdi de gerekmiyor. Biri ilgisini geri çektiğinde üstğne düşmeyin.
neden konusmuyoruz diye sormuyayim mi yani
Sana anlatmak çok zor.
Ne yapcak sen bunu sorunca? Daha çok mu konuşacak, yoksa, ay bu da bana yapıştı deyip bi tarafları mı kalkacak?
haklısın sanki bunu söyleyince konuşmaya baslicakmisiz gibi:/
özgüvenim düştü o yüzden böyleyim cok begendigimden değil:/
Senin üstüne düşene cevap ver. Üstüne düşmeywn ilgi göstermeyene sen hiç yaklaşma. Ben çok kez yaklaştım hiçbi zaman iyi bi sonuç alamadım. Özgüvenin de düşmesin. Biz herkesi seviyor muyuz? Hayır. Herkes bizi sevebilir mi? Yine hayır
bidaha kimseyle bulusamicam sanırım
Hayat devam ediyor ve hayattta çok düzgün ve ilgili erkekler var. Sana ilgili olanlar da var. Hayat henüz bitmedi
Cevap
6Cevap
Belki sen yanlış düşündün maç izleyince genelde agresif oluyoruz sende üstüne gelmissindir bence bişey yok
normalde hep yazar napiyosun falan diye bilmiyorum beni beğenmemiş olabilir mi dicem ikinci buluşmamız daha güzel geçer falan dedi ben de umarım dedim
Konuşmayı sen ilerlet ağzın dilin kafan yok mu kardeşim.😄
ama erkek olan o keşke o yazsa
Sırf o erkek diye o yazmalı kuralı yok. Konuşmak isteyen yazar bu böyledir.
yani o konuşmak istemiyor mu
Kuralların olacak başta konuştuğun kişiye belirt ki seni hafife almasın.
sal gitsin
bence sevse yazardı dimi
Hemen sor ona.
benden hoslanmamis olabilir mi
sor bakalım ne diyecek
neden konusmuyoruz böyle mi yazayım
ama erkek olan o zaten buluşmadan sonra ilk ben yazdım 🥺
12.30 gibi yazsam mı
Yazma delimisin
neden konusmuyoruz diye yazsam olmaz mı
Ben olsam yazmazdim
Sonucta sen ilk adimi attin biraz beklee
dün buluştuk bugün konuşmadık hiç ne kadar bekliyeyim
Niye oyle yapti kotumu gecti yani bulusma esnasinda sogukmu yapti
ben soğuk yaptım sanırım sadece sarıldık
Ilk bulusmami
evet su an sana çok güvendim bana akil verir misin napmaliyim 🥺
ilk buluşmamızdi heycanliydi da anlam veremedim böyle yapmasına
Ya bilrmiyorum ama biraz bekle baktin yazmadi soylee
Kalbinin sesini dinle ne yaomak isitiyosan onu yap ya da belki rte kazandi diye morali bozultur sjsjsjs oda olabilir
evet bu cok doğru bir tespit baya üzgün story ve notlar paylaşmış acaba su an kötü zamanlama mı
Istersen gizliligi kaldirim oyle konusalim yani sorun yoksa eger
igden konuşalım mı
ig den konuşalım istersen
Ig ne kizzz
gizliliği nasıl kaldıracağımi bilmiyorum bugün üye oldum 🥺
mesaj attim sana ben
senden hoslanmamis
ama ikinci buluşmayı da kattı çok kez
Yaz tekrar
şimdi mi yazayım
Saat tam 22:00 şimdi yaz
o zaman yazıyorum
ama çok istekli gözükür muyum havalanmasij
Bilemiyorum
Karşıdakine bağlı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?