Konusgm çocukla bulustuk biraz sogk yapmış gibi hissetğim için ilk mesaji ben atım konuşma ilerlemdi neden konusmyz diye sorsam mi?

napiyosun evdemisin dedim o da oda evet mac izliyorum dedi sen dedi ben de evdeyim falan dedim o da iyi yazdı konuşma ilerlemedi

Güncellemeler
+1 yıl
yazıyorum arkadaşlar hazir misiniz
neden konusmuyoruzz diye
Konusgm çocukla bulustuk biraz sogk yapmış gibi hissetğim için ilk mesaji ben atım konuşma ilerlemdi neden konusmyz diye sorsam mi?
Cevapla