Kendince triplere girdi bu mesajı atmış. Sonrasında yazmadım aramadım. Detaya bakar mısınız?

Kendince triplere girdi bu mesajı atmış. Sonrasında yazmadım aramadım. Detaya bakar mısınız?

Bu kızla iki hafta önce flört uygulamasından tanıştık. Çok fazla ilgiliydi sürekli görüşelim diyordu. Kendisine hayatım, bebeğim gibi kelimeler kullanmadığım için trip atıyordu. Çarşamba günü yolum düştü görüştük. Resimdekilerden çok farklıydı resmen hayal kırıklığı yaşadım diyebilirim. Nereye gidelim dedim piknik alanı var sakin oraya gidelim dedi. Kalabalıktan uzaklaşınca cinsel olarak yakınlaşmamız oldu. Bir saat falan seviştik belki de. Sonra oral falan yaptı. Toparlandık evine bıraktım. Döndükten sonra pek iletişim kuramadık gerek iş gerekse başka sebeplerden. Sonra bu mesajı atmış. Kendini kullandığımı mı düşünüyor sizce?

Kendince triplere girdi bu mesajı atmış. Sonrasında yazmadım aramadım. Detaya bakar mısınız?
Cevapla