
Bu kızla iki hafta önce flört uygulamasından tanıştık. Çok fazla ilgiliydi sürekli görüşelim diyordu. Kendisine hayatım, bebeğim gibi kelimeler kullanmadığım için trip atıyordu. Çarşamba günü yolum düştü görüştük. Resimdekilerden çok farklıydı resmen hayal kırıklığı yaşadım diyebilirim. Nereye gidelim dedim piknik alanı var sakin oraya gidelim dedi. Kalabalıktan uzaklaşınca cinsel olarak yakınlaşmamız oldu. Bir saat falan seviştik belki de. Sonra oral falan yaptı. Toparlandık evine bıraktım. Döndükten sonra pek iletişim kuramadık gerek iş gerekse başka sebeplerden. Sonra bu mesajı atmış. Kendini kullandığımı mı düşünüyor sizce?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer