Sevgilimle ilişkim hakkında çok düşüncelere dalıyorum ama ona hiç öyle aldatir diye düşünce ile yaklaşmıyorum. Rüyamda ama aldattığını gördüm neden olabilir ne anlama geliyor rüya tabirine göre? Bilinçaltım böyle düşündüğü için mi gördüm diye düşünüyorum🙁
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Knk rüyalara çok takılma bence. yani anlam arama. ama inanmak istiyorsan da rüyalar bazen çok düşünmekten olur. Bir rüyada birini aldattığınızı görmek, genellikle sadakat, güven veya kendine olan güvensizlikle ilgili içsel düşüncelerin bir ifadesi olabilir. Bu rüya, kendi değerlerinizi veya sadakat kavramını sorgulamanızla ilişkili olabilir. Ancak, bir rüya gerçek hayattaki ilişkinizi kesinlikle yansıtmaz ve doğrudan bir aldatma durumunu işaret etmez. Rüyaları tam olarak yorumlamak zordur ve genellikle bireysel deneyimlere, duygusal durumlara ve zihinsel süreçlere bağlıdır. Rüyaların kişisel anlamlarını anlamak için, rüyalarınızı genel bir bağlama yerleştirmek, duygusal tepkilerinizi değerlendirmek ve hayatınızdaki güncel durumları göz önünde bulundurmak önemlidir.
Yok ben aldatmiyordum sevgilim beni aldatiyordu
Senin bu kızla ilgili çok sorunu gördüm
Ve şu sonuca vardım bence bu kızı tamamen bırak bir ilişkinin sana güven vermesi gerekiyor, ama senin hakkında hep şüpheler var yapma yoruyorsun kendini.
Bir gün emin ol gittiği kişi onu tekmelediği zaman senin değerini anlayacaktır.
Ama işte böyle de ne bileyim bırakmak da istemiyorum, varsa bir sorun çözmek istiyorum onunla beraber
Böyle düşünen erkekler bir bize denk gelmiyor kadere bak
😂😂, ya aslında çoğu erkek böyle düşünüyor ama yaşadığı kötü ilişkilerden dolayı bu düşünce gidiyor. Kendini düşünmeye başlıyor. Baktı üzülüyor ben niye üzüleyim diyip ayrılıyor. Doğru olduğunu demiyorum ama maalesef böyle durumlar. Ama illaki tabi düşüncesini değiştirmeyen kişiler de illaki var. Aslında iki taraf için de geçerli bu diyeceğim. Kim zor birisi ise onu seviyor iki taraf da. Öyle direkt mesela seni seven birisi olduğunda pek sıcak bakamiyorsundur, seni sevmeyen falan birisini seversin. Bunu düşünüyorum neden böyle bir davranış içinde insanlar diye ama bir türlü bulamadim. Kısacası aslında kaçan kovalaniyor.
Bu arada gördüğüm kadarıyla siz de olgun düşünceli birisisiniz, iyi birisisiniz gördüğüm kadarıyla. Bir gün umarım istediginiz birisi çıkar karşınıza.
Sağolasın, seninde öyle
Yok tam zıttı denk geliyor ya ben anladım artık
Biz sadık kalıyoruz onlar arayışa giriyor hemen.
Sakız ettiler iyice, basitçe çiğniyorlar sevgiyi zaten.
Valla onu ben de anlamıyorum😅, hiç bir ilişkim mi doğru düzgün olmaz diyorum.
İşte sadık kalınca ulaşılır birisi olduğumuz için ulaşılmayacak birisine kayıyorlar genelde. Akılları onda oluyor. Biz de öyle sevgimizi vermesek bu sefer de her erkek/kız böyle denmeye başlıyor. Cidden anlamiyorum. Ne yapmalıyız hiç bilmiyorum. Ya yaptığım bir şey de yok ki, masumca seviyorum. Ne bı başka bir kızı düşünürüm, isterim. Ne bakarim başka kıza falan. İlgimi de veririm sevgimi de veririm hep. Bı süre sonra iltifatlarim sıradan oluyor biliyorum ama iltifatimi da ederim, yanında destekçisi de olurum. Derdini dert ederim, mutluluğunu mutluluğum edinirim ama anlamıyorum cidden. Sonra diyorlar ki sen kıza her şeyi vermişsin kızda bir istek falan birakmamissin. E vermesem de sonra yok beni sevmiyorsun, yok ilgilenmiyorsun denmeye başlıyor. Cidden anlamiyorum.
Biraz sinirlerim fırladı kusura bakmayın, size karşı olan bir şey değil. Sadece anlayamadigimdan dolayı bir sinir bu. Basit bir şeyi zorlastirilmasindan dolayı olan bir şey
Bunlara aldatan çok hoş geliyor genelde, gerçekten seven bulunca dört nala olup kaçıyorlar.
emin olmadan kimse ilişkiye başlamasın ya dedim ya hani daha bitmemiş adam veya kadın gidiyor 1 gün dolmadan aşk arıyor 😂 ya bir dinlen, bir soluklan ne oluyor? Sözlerin bu kadar basit miydi ki herkese telaffuz etmeye çalışıyorsun?
Ben görevimi yapıyorum, sevip sayıyorum, sadık kalıyorum sıkıntı yok karşı taraf böyle değilse boş verelim hak ettikleri yerde insinler biz kimseyi yolda bırakmadık sonuçta.
Hata burada işte sadece onu o olduğu için tapar derecesinde sevmek.
Evet ya, eskiki ne kadar kötü geçmiş ilişkisi varsa onu arıyorlar sevgili olsan da. Yani ona gidiyor akli bazen🙄. Aynen öyle hazır mısın ilişkiye, geçmişini unuttun mu falan onları düşün tart öyle başla. O hikayede yanan biz oluyoruz bu sefer. Zaten öyle şeyde arama amacı içten gelen bir şey, kalp yara bandı istiyor aslında. Benim de öyle olduğum durum oldu ama farkında idim yara bandı aradığı içimin ondan asla hemen bir ilişkiye başlamam. Kimseye yazık etmek üzmek istemem. Görev değil ki aslında bunlar da, olması gerekenler bunlar. Görev denmez yani. Bu insanlik ile alakalı bir şey. Yani evet inen insin. Ben asla bugüne kadar hiç ilişki bitirmedim. Çözüm odaklı olmaya çalıştım ama gidene de dur denmiyor. Yani evet tapar gibi sevmemek lazım da işte sevmek güzel ya, saf bir duygu sonuçta. Tabi sahtesi de var ama sevmekten de zarar gelmez aslında. Değişik ya durum cidden. Üzülüyorum da sevginin böyle yerlere gelmesine.
Bu hikayede yanaaan biz olduk :D
Dkdkkdkdkdkd😁😁, bu hikaye değil her hikaye 😂
Nasibimiz bağlanmış boş ver dlfldlkd
Ahahaha ya siz de daha gençsiniz bağlanmış diyip geçmeyin. Ayrıca pek de kafaya takmayın illaki vardır doğru kişi sizi bekleyen😅
Takmam için arayışta olmam lazım o da yok bende zaten istesem hemen bulurum ama gerek yok :)
Knk sen bu aralar kız arkadaşını çok kafana takıyorsun gerçekten seviyor mu sevmiyor mu onda bile şüphe ediyorsun buda senin bilinç altına yerleşmiş durumda o yüzden rüyanda görmen çok normal
Valla ama çok korktum uyandığımda, çok kötü bir şeydi aglayacaktim hatta. Hâlâ daha rüya kötü hissettiriyor beni.