Kızın benden hoşlandığını anlayınca uzaklaştım, iyi mi yaptım?

arkadaşlar bir kız vardı dershanede uzun bi süre arkadaştık ama ben ona arkadaş olmak istediğimi her türlü belli ettiğimi düşünüyorum. sonra kızla tartıştık ve o tartışmada benden hoşlandığını anladım ve ben de istemediğim için kızdan uzaklaştım. kız şimdi benim ondan uzaklaşmamı kötü bir şey olarak görüyor ve twitterda vs. göndermelı yazılar paylaşıp duruyor. ne yapmalıyım sizce?

Kızın benden hoşlandığını anlayınca uzaklaştım, iyi mi yaptım?
Cevapla