Erkekler mi daha iyi birini bulunca sevgilisinden vazgeçer kadınlar mı?

#mutlugünler
Erkekler mi daha iyi birini bulunca sevgilisinden vazgeçer kadınlar mı?

#mutlugünler
İnsanlar diyeyim. Bunu bir cinsiyete yüklemek bana doğru gelmiyor. Eğer kişinin karakterinde Bir problem varsa hemen yanındaki insanı daha iyisini olduğunu düşünerek terk etme ihtimali olabilir. Bu ister çok güzel olsun ister çok zengin olsun hiç fark etmez. Allah yine de hiçbirimizi böyle karakteri bozuk insanlarla karşılaştırmasın.
Bence erkekler birini bulduğu zaman garantileyene kadar devam ediyorlar eski ilişkilerine garantilendikten sonrasında da yavaş yavaş kendini soğutmaya çalışıyorlar olay çıkarıyorlar falan ya da direkt bitiriyorlar olmuyo hata bende vs. Kadınlar da aynı şekilde aslında elindeki de emek var ama diğeriyle de acaba güzel birşeyler yaşar mıyım düşüncesi ya da arkadaşlarıyla muhabbet edip o olsaydı var ya üf üf sohbetleri de döndürüyordur hatta etkileyiciliği kalmıyordur elindekinin kadınlar daha garantici olduğu için erkeklere oranla bence erkekler daha erken vazgeçer gibi geliyor bana ama ama diğeri de aynı bokun pembesi
Sevgili olmak konusunda kadınlar zaten en iyi seçeneklere sahip olup bunlar arasından tercih yapabiliyorlar. Daha iyisini bulunca da terkedenler vardır. Erkeklerde durum farklı. Çoğu erkek kolay kolay sevgili bulamaz. Bu yüzden başka bir kadın şans eseri denk gelirse genelde eldekinden olmamak için sadece aldatirlar.
Bu kişiye göre değişir ama kadınlar daha kolay vaz geçerler. ayrıca erkekler için iyisi olmasına gerek yok ki kadın olsun yeter derler yani karaktersiz oldukları için sürekli aldatırlar zaten. kızlar ise bazen takıntılı oluyor öyle ki erkek aldatsa bile seviyorum diyor ve devam edebiliyor ilişkisine.
Cevap
49Cevap
burada her ikisi için geçerli birnirini seven insan başkasına bakan arayışta olurki bir yuva kurduğunda oyuvayı yıkıp gitmesine neden olur seven devdiği ile mutlu olur maalesef gönül işini dikkate alıp yaşamak yerine gelişi güzel takılma haline geldi ondan sebep kim iyisini görürse ilk o terkeder sevdiğinden vazgeçer
Erdal bakkalları hangi cins olsa biliriz tanırız 🦉
Erkekler genelde bakti bu kizin yatmakya niyeti var 1. tercihi olabilir tabi, kizlarda ise kalite karizma ve varlikli olmasi cezbedebilir. bu kadar net :D
Karaktersizlik başka bir şey değil.
Sırf para veya başka bir şey için insan sevdiğine bırak ihanet etmeyi aklının ucundan bile geçirmez ve sadık olur.
Nedir daha iyisi? Kadın için paralısı tabii ki de. Erkek için ise gerçek bir kadın olup olmamasıdır. Nerede ise tüm kadınlar sadece parası için bir erkeği keklerler...
burada kadınlar veya erkekler diyenlere iki çift cevabım olacak. Bazı şeyler cinsiyet meselesi değil, şahsiyet meselesidir..😌
Mevcut sevgili tatmin etmiyorsa, hayatımızda olmayınca pek fark olacağını düşünmüyorsak, kadın da erkekte yenisine yönelir
Karaktersiz, model avcısı tipler hoş böyleleri de ömründe bi kez olsun aynaya bakmamış tipler de neyse ¥
Evlenmek için aşk olmak lazım aşık olmakta kolay kolay olmuyor o yüzden aşktan vaz geçmek kolay olmaz
kadınlar tabiki
sırf bu yüzden evde kalan birçok kadın tanıdım
onu mu seçeyim bu mu daha iyi diye diye
Cinsiyetle alakası yok kim çıkar amaçlı bir zihniyete sahipse kadın ya da erkek direkt vazgeçer
Erkek kadın ayırmamak gerek. kişinin karakterine bağlı bi durum bence. iki tarafında yaptığını gördüğüm bi durum:)
İkiside terkeder bunun karakterle ilgisi var cinsiyetle yok
Her iki cinsde yapabilir. Boşda kalmamak için ilişki yaşayan tayfa özellikle.
Karaktersiz insanlardan uzak dur bence yarın senden iyisini bulunca senide bırakır
Cinsiyet meselesi değil, şahsiyet meselesi :D
Kadınlar daha iyisini bulana kadar kalıyorlar 😀
daha iyisi değilde daha zenginini bulunca terk eden kadınları gördüm
erkekler söz konusu ise artık hiç bir şeye şaşırmıyorum
Kadınların sadakati yerine göre daha yüksek ama erkekler de potansiyel aldatma makinesi.
Pabuç her türlü dama atılır 😂 kadın erkek fark etmez
Cinsiyet ayrımı yapmayacağım karakter meselesi daha çok.
Erkekler. Escırtluk vb meslekleri ihya eden erkekler neticede.
erkekler tabikide sonuçta en çok aldatma oranına sahip olan onlar
Karakter meselesi , çıkar odaklı , beklenti var ise her iki tarafta yapabiliyor.
Erkeklerin iradesini tartışmaya hiç gerek yok bence, evet cevap belli..😂
Her ikiside.. :D
Erkekler kaçar ama kadınlarda ne yapacağı belli olmaz, dün dündür bugün başka der bırakır.
Erkeği sevgisi yeni bir kadın görene , kadınınki ise daha iyi bir erkekle tanışana kadar..
Karekter meselesi seven insan hiç bir zaman sevdiği kişiden ne olursa olsun vazgeçmez
Kişiye duruma göre çıkara menfaate göre erkek ya da bayan fark etmez gereğini yapar
Karakterine bağlı
Erkeklerde gördüm genellikle
Ben ben en çok ben 😂😂
Gözü ac ise her ikisi içinde geçerli...
Bir insan sevgilisini terk edebilir bunda sorun yok eger sevmiyorsa tabi
Sevmisse birakmaz kiz da erkek de
Sen daha guzelsin demesi hos konusma degil. Yakismamis orasi
Karakter meselesi, cinsiyetle alakası yok
Kadın erkek fark etmez bence
Şerefsiz erkekler ve kadınlar 😃
Bu konuda kadınların elıne kımse su dokemez...
Kadınlar vaz geçer erkek çok eşlilik iç güdüsüyle daha iyisini de alır eskisini de tutar.
Evet, cevap belli... Kadınlar : ))
İki tarafta da buluyor
Genellikle kadınlar öyledir.
Bu kavramlar bana uzak.
Kalitesiz insanların yapacağı bir şey 😎
Kadınlar çünkü yaşadım bunu
erkekler de vazgeçmiyo aldatıyo fknfbshd
Sevgili zaten bağlılık değildirki
Kadinlar kesinlikle
Seven adam değiştirmez bence
Kadınlar
Vazgeçmek öyle kolay mı
Şaka gibi bir soru
Kadınlar elbette
Erkekler😊
Çok net kadınlar 😃
Erkekler.
Kadınlar
Erkekler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?