Birkaç kıza yaptı hem de kendini efendi, duygusal, ilgili gibi gösteriyor başta
şeytanın teki yani
bu kızlar duygusal ve seven kızlar
Allah görsün tez vakitte
Birkaç kıza yaptı hem de kendini efendi, duygusal, ilgili gibi gösteriyor başta
şeytanın teki yani
bu kızlar duygusal ve seven kızlar
Allah görsün tez vakitte
Bu hayatta neye inanmasam da karmaya inanırım. Karma vardır. Elbet her kes bir gün yaşayacak yaşattığını. O yüzden öyle bir şey yaşandıysa izle ve gör bigün yarın olmasa da belki 10 sene sonra bile olsa mutlaka karması onu bulur. Etme bulma dünyası. Onun haricinde sana şöyle tavsiye vereyim. Seni kimsenin kullanmasına izin verme. Kimse senden üstün değildir. Sen kendine ne zaman gerçek anlamda değer verirsen ve seversen. O zaman hiç kimse sana istemediğin senin beğenmediğin tarzda yaklaşmaz
Karma nedir ya herkes tutturmuş karmada karma
Evren ne yahu evren benim yaşamış olduğum saçma sapan aşk ile mi uğraşacak genelde ateist olanlar ki bende öyleyim bunu Allah'a bağlamamak için evrenden bahsediyor çok saçma bence koca evren bizim aşk işimiz ile mi ugrasacak
Evren dediğin şeyin bizim aşk iliskilerimizle ne işi var onların işi gücü o değil yani
Tövbe estağfurullah, diyorum ki senle Allah arasında bağlantı yaradan evren zaten anlatabiliyor muyum. Yaşattığını yaşarsın deyimini hiç mi duymadın. Her kes yaşattığını elbet yaşıyor, bazen sekiyor onun tanıdığının sevdiğinin başına gele biliyor. Bunun da sebebi Allah insanı sevdiğiyle sınar. anldın?)
Eee tamam burada Allah ile temas ediyorsun evren ne alaka 🙄
İnsan gibi konuşuyoruz ne ya sabır çekiyorsun yürü git ya dengesize bak verme cevap
Kime nasıl yaklaştıysam olduğum gibi göründüm gerçekten seviyorsam gerçek olduğunu hissettirdim takılmak ise öyle olduğunu söyledim sırf 20 dklık zevk için insanların hayatının içine etmeye gerek yok. Üzüldüm senin adına dostum ama kendi yaşantına bakmalisin. S. et
Cevap
11Cevap
Hiç merak etmeyin öyle intikam alınacak ki o bir daha cennet yüzü de göremeyecek, kimse yardım etmeyecek, kimse de kurtaramayacak...
Bulmaz. Kim ne kadar duygusal olursa olsun onun da cinsel istekleri vs vardır, ayrıca kimse kimseye zorla bişey yaptıramaz onlarda veya sende 😜 istemissindir olmuştur.
Erkek basit canlıdır. Siz anlamamışsanız kabahatleri başkası değil sizsiniz.
Üzücü bir durum eden bulur
Akıllı davransaydın tatlım
bir şey olmaz. biz de kızlara karşı öyleyiz
Nrden bliyon. baska kizlara yaptigini
Zinadan kaçsaydın yapmazdìn suç sende zaten
Biri de sen misin
Evet
Pujajaahahah ben çok yaptım
Hayir tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?