Kızlar, kötü bir olay yaşadım karşı tarafın açıklamasına izin vermeden iletişimimi kestim şimdi de merak ediyorum?


sinirden kestim birden iletişimi o ulaşabilirdi yine de bir yerden ama ulaşmadı

gidip yazmak da saçma olur ben iletişimi kestim sonuçta ama açıklamasını da merak ediyorum kendisi de tenezzül etmiyo ulaşmaya sağ olsun sizce ne yapmalıyım salayım mı iletişime geçmek sitemiyorum çünkü rest çektim yani olmaz öyle

Kızlar, kötü bir olay yaşadım karşı tarafın açıklamasına izin vermeden iletişimimi kestim şimdi de merak ediyorum?
Cevapla