Hoşlandığım kişinin telefon no'sunu buldum, sizce ne yazmalıyım?

benim varlığımdan dahi haberi yok, bir arkadaşımdan aldım no'yu. arkadaşımın bizi tanıştırma imkanı yok, benim kendim bir şey yazmam gerekiyor. eğer no'yu arkadaşımdan aldığımı söylersem arkadaşım zan altında kalır. ne yazabilirim sizce çocuğa?

Hoşlandığım kişinin telefon no'sunu buldum, sizce ne yazmalıyım?
Cevapla