Hhiç tanımadığım biri numaramı isteyip buluşmak istiyor ve çok ciddi, ama sanaldan bir kaç gün konuştuk?

ben ona gel falan demedim bilet almış geliyor... bende gitmeyeceğim sizce ayıp olur mu?

Hhiç tanımadığım biri numaramı isteyip buluşmak istiyor ve çok ciddi, ama sanaldan bir kaç gün konuştuk?
Cevapla