Sonuçta mutfağa girmek bir şeyler yapmak basit bir olay değil 🙄


Evet o kişiye ait oluruz mesela ben kendim için giriyorum açım çünkü kendime sandviç hazırlamak için. bu yüzden de kendimle evlenmeyi düşünüyorum :D
Evlenmeyin beraber yaşayın boş ver
Oda olur
Cevap
10Cevap
Ben mutfağı genelde ekmek arası sandviç yapmak için giriyorum ben demek ki Sadece kendime aitim
Bak canım çekti
Ne tuhaf bir yaklaşım
Ben kızım için ve kendim için de mutfağa giriyorum mesela.
E demek ki sen de kızına ve kendine aitsin🌺
Nil karaibrahimgil gibi kalktım sana kek yaptım demek istiyor insan. Bence de öyle. Değer verince kek de yaparsın pizza da. 😌
Görsel sanamı ait cok hos.. Valla ben karnımı doyurmak ıcın gırıyom 😯
Yani değer veriyoruz demek ki, ben daha kimse için mutfağa girmedim bakalım nasip olacak mı
Ben genelde kendi karnımı doyurmak için giriyorum.
Kendim için girersem girerim başkası kusura bakmasın kskskak
Yoo mutfaga herkes icin girebilirim basit bisi gayet dusununce bi hayatta kalmak icin yemek yiyoruz bi de zevk icin :d
Yok ya mutfak zevktir. Aidiyeti mutfakla ilişkilendiremem. Ve yemek yapmaya bayılıyorum
İstemeyerek girince kime ait oluyoruz 🤔
Yatağımıza ait oluyoruz😂
O zaman ben kendime aitim
halan içinde girebilirsin : )
Yoo öyle düşünürsek ohooo
Ben kendim için giriyorum😆
Mutfağı sevğim için mutfaktayım
Aşçılar napsin 🤣
Ekmek parası😂
Ait olan ait olduğu yerde olur diye düşünüyorum..
Hayır Tabiki
Olmuyosun
hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?