O zamana kadar sadece takipleşiyorduk arada birbirimize karşı olarak birşeyler paylaşıyorduk, son aylarda o kalpler atmaya başladı sonra da yazdı sonra ben yazdım ve görüştük..
Maalesef net duracağını beklediğim adam yine netsizdi ve ilşki yapamıyorum dedi. Çok kırıldım, günlerce ağlıyorum açıklıyamıyorum kendime, onu sildim heryerden aramayacağımı söyledim ama kalbimden silemiyorum, sanki gelecekmiş gibi ne kaybettiğini anlacakmış gibi.. Bir yandan beni soğutmaya çalışıyordu kendisinden, ne kadar sevdiğimi bildiği için diğer yandan o kadar güzel bakıyor bana o kadar güzel sarılıyor..
Bu adamla ben nasıl bir araya gelebilirm.. Çözüm başkasıyla gitmek değil yapamıyorum zor seven biriyim.. Ve kendimi çok yordum artık insanlara güzel bakamıyorum..
Bir insan anca onu seven insanı gittikten sonra o insanın değerini anlayıp gelir mi? Ki o bana karşı o kadar boş olsaydı bunları ben nasıl hissederdim hissetirmeden? Zamanla netleşir mi kafadaki butun dertleri, ayakta durup ilşki başlamak ister mi? Onu seven insanı öylesine unutur mu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Yani takıntı haline gelmiş olabilir ama ilişki istemeyen birine napabilirsin ki adamın belki geçmişte gönül kırıklıkları vardır tam sen oldu dersin eskisi gelir o döner ona gider bu böyledir belki boşlukta olabilirsin o yüzden hal ve hareketleri hoşuna gidebilir yeni bir yol çizmeye bak
Adam 5-6 sene ilşki kuramıyor, böyle daha iyi benim için diyor ve duygusal bakmak istemiyorum benlik değil diyor, fakat bana karşı neden o kadar tatlı güzel dsvranıyordu, neden ben o duyguyu hissetmeseydim nasıl aşık olacaktım, bir şey almadan karşı tarafı nasıl sevebilirim
Ki yalvarmadım hiç kendisi geldi 6 ay sonra, umutlandım dedim belki adam olur ayakta durur.. bilmiyorum şimdi sildim artık..
Genelde insan kaybedince snlar diyorlar ya.. Grlmezse zaten hiç sevmemiş diyorum
Resmen platonik olur bu öyle bir şey imkansız demekki 5-6 seneden beri sevemiyorsa geçmişte sıkıntısı var bir şey almadan sevmek diye bir şey yoktur sen senelerce seversin uzaktan uzağa pat biri çıkar adamın sevesi gelir yıpranan ve üzülen sen olursun bence bu duygudan kurtulmaya bak takıntı yapmışsın
3 yaşında çocuk değil bu 7 de aynı 77 de aynı eğer profil yaşın doğru ise oda senin yaşlarda galiba bu saaten sonra kimseyi adam edemezsin herkes işine geldiği gibi bakar olaylara hele şu çağda yani
32 o evet ama bana bir şey vermediyse sevmezdim ki onu. Hissetirdi için sevdim
Ne zamandan beri duygusal birlikteliğin yok biriyle veya duygusal bir insanmısın?
Duygusal biriyim evet ilikim olmuş sevdim sevildim, ama ilk defa bir adama yaslanmak istedim işk defs uyumu hissettim ve kalıcı gördüm hep bu gidecek biliyorum diyordum severken bile, ya da ben giderim.. olmaz bizden derdim hissediyorum.. ama o kadar derim bir şey hissettim ki sanki yarın çıkıp gelecekmiş gibi
O bakışlara o verdiği duyguya o kadar güzel bir ruh gördüm onds.. her şey yalab olur mu
Boşlukta olabilirsin daha önce çok yakınlık görmediğin için seni büyülemiş olabilir ama yıpranacak gibi duruyorsun anlattığına göre uzak durmaya bak
Daha yakın olduğum insan oldu ama bu kadar değer vermedim. Bunda ne gördüm nasıl tutuldum anlatılacak değil.. yıprandım artık bir yol istiyorum ama yine o yolda o gelsn. Ve çok zor bir yandan kızgınım bir yandan kırılgan
İnsan neyi görmek isterse onu görür Pek empati yapılabilecek bir konu değil bu Sen begenebilirsin karşındaki İnsanı ama o net değilse ve ne istediğini bilmiyorsa sana çok daha fazla zarar verir boşyere umutlandırir seni Sen sadece hırs yapmışsın neden ben değilim benim istediğim olmuyor diye Bu tür insanlar seni haketmiyor bunu bil
Biliyorum ama zor çok güzel sevdim çok masum, bir ömür bu kadar güzel bir his görmeyecek. O kadar sabırlıydım hiç yazmadım kendisi gelsin istedim, ne trip attımne kavga ettim. Hayatımda 28 yaşında ilk defa bir insana yaslanmak istediö bir adama.. Şimdi o kadar büyük bir böşluk içindeyim ki anlatamıyorum.. onu sildim artık takipleşmiyorum.. gitmeden dedim merak etme bir dsha yazmam.. Yapma böylr konuşma gibi bir şey soyledi. Dedim insanı kendinden soğutmayı biliyorsun.. bun karsı sadece ded ki beni sevmemenden daha iyi. Boş bakarsk uzaklaştım.. Sonra da sildim..
Ama çok istiyorum değermi anlasın özlesin pişman olsun..
Gelsende geçici olur yine gider Onun aklı başkasında İnsan ulaşamadığınin delisidir.
Başkasında derken sürekli çapkınlık prşinde mi.. Çünkü bunun hayatında galiba en fazla ben kaldım en fazla ben sabır gösterdim
Yok birinde takılı kalmış ama sen değilsin O yüzden bunu çıkar aklından
Takılı kalmışsa 32 yaşına kadar çözmüş olurdu ve orada burada kızlar olmazdı.. 8 ay benimle dsyanmazdımdiye düşünüyorum oyle ilgi sefkat göstermezdi.. onun aile evisine götürmezdi ne bilim
Hiç gördüğüm şeylere yanılmadım fakat şimdi o kadar mı yalnış gördüm
Neticeye bak haticeye değil Sonuç olumsuz daha ne kadar bekliyceksin
Çok fazla sevgi gösterdiğimden mi.. insan ne kaybetiğini anlar mı kaybedince? Hiç gitmeyen insan onu artık silince? Er ya da geç pişman olamaz mı
Çoğu şeyi kazanırken, bazı şeyleri kaybedersin. Hayatta öyle seçimler yap ki kazandığın şeyler, kaybettiklerine değsin.
İsterdim pişman olmasını geri gelmesine ney kaybetiğini anlasın.. her şey bu kadar değersiz miydi anlayamadım
Bazen senin için değerli olan başkası için değersiz olabilir. Sana saygısı yoksa hiç bişey çıkmaz Geleceği olmaz
Yeni bir sayfa acmalisin.. kendini yorma
Neden hiç mi olmaz
Eskiden açtım yine sevmeye kalktım fakat bambaşkaydı bu insanı ne unutmak istiyorum ne yeni biriyle bir şey yaşamak.. Fakat umudum kalmadı
Sen de biliyorsun ama umut diyorsun.. deger mi su guzel dunyayi boyle sorunlarla yasamaya degmez bence
Sevilmemek çok zor geldi bana, değemez kimse bu kadar değerli değil ama bir defa bir adama yaslanmak istedim, çözemedim insan hiç mi pişman olmaz
Anlatmak istersen yazabilirsin
Icini dokmek iyo gelir