AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Başlamıştır
İkisini de sevmiyor. Sadece istediklerini almaya çalışıyor. Uzak durmak en iyisi.
İliskisi 2 yıllık bu hareketi yapması bana yazması onu sevmediğini mi gösteriyor yani. Çünkü hikayesine vs atmaya devam ediyo kızı
Hayır sevmiyor, hiçbi zamanda sevmedi. Başkasıyla beraberken sana yazan, senleyken de başkasına yazar. O yüzden uzak tut kendinden lütfen. Sonra üzülen kırılan sen olacaksın.
Haklısınız teşekkür ederim:)
Rica ederim, iyi akşamlar 😊
O erkeğin sapık olma ihtimali düşünülmeli, dikkat edilmeli.
Soruda mantik var mi acaba
Nesi mantıksız
Iliskisi varken neden baskasini yedeklemeye baslamis olabilir sence
Yedekleyip yedeklemediğini anlamadım sadece. ve iliskisini hala sosyal medyadan paylaşır eder ama bana takip atar mesaj atar vs beni hedeklemeye mi çalışıyo
Evet seni yedekliyor cevresinde dur diye takiliyor. Iliskisinden soguyor. Yarin senle olup baskasini yedekleyecektir
Hmm ben zaten ilişki yapmıycam. bu kişiyle ama bana en son yazdığında farklı mesajlar attı hani puanımdan dolayı açık açık yazamıyorum anladınız siz ama sevgilisinden önce konuştuğu flörtüyüm şu an 2 yıla yakın ilişkisi var ve bu ilişki sürecinde ben bilmiyordum ara ara etkileşime devam etti en son yazdığında bu şekilde yazdı sizce ne yapmaya çalışıyor
Direkt yazabilirsin
Nasıl yani
Yok değişiklik arıyordur
Değişiklik derken?
Yani artık her gün aynı baklayı yemekten sıkılmış yeni bir şeyler istiyorsun
Yani sadece farklı açıdan bakıyo olabilir diğer kıza sevgilim dursun ama başkasıylada bişeyker yapıyım
Yani evet cinselliği biraz daha renk katmak istiyordur
Peki bu yinede sevgilisine karşı hislerinin azaldığını göstermez mi
Yeni kızla yaptığı seks yapalım seksin dışında yaptığı muhabbete
Bana en son bu şekilde muhabbet açtı ben çocuğun yazdığı kızım hani ama sevgilisinden önce hatta 2 yıl öncesi amaç bu değildi gerçekten flörttük hani ben hep reddettim ama o hep sansını denedi falan manita yaptıktan sonra mesaj atmadı ama sosyal medyadan iste emoji vs atmalar o bu sonradan bu muhabbeti çevirdi ben yine tersledim ettik işte 1 ay önce falanda takip attı hikayelerimi fakan beğendi hani ne yapmaya çalışıyo anlamadım
Nasıl açtım muhabbet Peki ne konuşuyorsun Seninle sevgili olmak istiyor mu yoksa takılalım Bir şeyler Yaşayalım mı diyor
Konusmuyoruz şu an ama en son yazdığı da ilk ben olayım kafi işte fiziğe iltifat vs vs hani takılmalık yazdığını düşünüyorum ama zaten sevgilisi var hani o varken sevgili olmak için bana yazıcağını zannetmem ama aklımda kalan birisi hani şu durumda zaten soğudum birlikte olamayız sevgili anlamında da diğer türlü de ama isterdim hani sevgili anlamında bişeyler olsun
Karar ver bir şeyler ister miydin istemez miydin hem istemezdim diyordun hem de sevgili olarak bir şeyler yaşamak isterdim diyorsun
Şöyle söyliyim isterdim hala da istiyorum gibi ama düşününce 2 yıllık iliskisine bunu yapan sanada bunu yapıcak diye düşünüyorum soğuduğumu düşünüyorum ama içimde hala istek var
Yani onunla sevgili olup gezip dolaşmak mı istiyorsun yoksa onunla aynı yatakta güzel şeyler paylaşmak mı
Beni sadece farklı şekilde ufak bir kaçamak gibi görüyosa bile bu durumu tam tersine çevirebilir miyim
Sevgili olmak herşeyi birlikte yapmak
Yani bir kere buluşup seks yapalım sonra da beni vazgeçilmez kalalım Onun için diyorsun öyle mi
Hayır onunla buluşayım bişeyler yapalım vazgeçilmez olayım değil benimle sevgili olsun bana karşı duyduğu ar *zu sevgiye dönüşsün ilerleyen zamanlarda onunla bişeyler yaşıyayım istiyorum
Ama o böyle istemiyorum O buluşup sevişin istiyor
Tamam gel kabul birlikte olalım değil (birkiktelik derken sevgili olmaktan bahsetmiyorum)
Hani benim isteğim herhangi bir normal ilişki olsun zamanla bişeyler yaşayalım
Evet işte ben bu durum tersine dönsün duygusal bişeyler olsun istiyorum öyle bir ihtimal sizce var mı
Yani önce buluşalım bir şeyler içelim Gezelim Tozalım yavaş yavaş ele tutuşalım Ondan sonra öpüşelim sonra da yatakta deliler gibi seks yapalım istiyorsun Doğru mu en son ne zaman sevgilin oldu ve en son ne zaman biriyle seks yaptın
Aynen öyle istiyorum.
En son ilişkim bayaa oldu biteli hani. Bu bana yazmadan önce bitmişti.
Daha önce birisiyke bişeyler yaşamadım çünkü öncelikle sevgisine güvenmek isterim karşımdaki kişinin o kadar güvendiğim kimse olmadı
Bağlandığımda kimse olmadı ama bu kişi aklımda kaldı ve birazda takıntı yaptım gibi
Şimdiye kadar sevgililerin de dahil kimseyle cinsellik yaşamadım yani sevişmedim de seks de yapmadın ama bu çocukla olursa yapmak istiyorsun çünkü ona aşıksın
Belki ulaşamadığın için belki de aşık olduğun için
Aşık değilim bence ya da öylemiyim çözemiyorum ama daha önce birisine aşık olmadım bunada olduğumu zannetmiyorum sadece takıntı yaptım gibime geliyo. ama kimseye karşı böyke bir durumum olmadı
Peki şimdiye kadar yaşadığın ilişkilerden cinsel anlamda yaşadığın en uç nokta Neydi
Flört olarak konuştuğum ilk kişi oydu belkide bu yüzden aklımda bu kadar kaldı
Yani 2 yıl önce ilk defa onunla konuştum Peki bu iki yılda başka konuştukların çıktıkların olmadı mı
O anlamda gerçekten yaşandı diyebileceğim ileri bir seviye değil öyle söyliyim belki bir seviye
Belli bir seviye*
Oldu tabi ama hiçbiri aynı heyecanı vermedi ve o her seferinde kendini hatırlattı ya mesaj ya istek vs vs
Belli bir seviye derken Nedir o seviye onu soruyorum ve kaç yaşındasın
Ya işte temas vs olmuştur birbirimize ama girdi çıktı yok öyle söyliyim
18
Oda 21 yaşında 3 yaş var aramızda
Yani soyundunuz öpüştünüz ama arkadan ya da onların içine girmedi doğru mu
Bu arada temas falan derken bu bahsettiğim kişiyle değil onunla hiç yanyana bile gelmedik hani aynı mahalledeydik görüyoduk birbirimizi ama sadece mesajlaştık buluşma tekliflerini heo reddettim
Yani evet
Yani oral seks oldu Anladığım kadarıyla değil mi
Ya s. Eks diyebiliceği. kadar bişey kimseyle olmadı
Sonuçta tamamen çıplak soyundunuz ve bir şekilde iki tarafta orgazm oldu
Soyunmadıkk ve başka kişiyleydi bu bahsettiğim kişiyle değil
Ben bu bahsettiğim kişinin bana Kars duygusal bişeyker hissetmesini sağlayabilir miyim peki
Yani var mı böyle bir ihtimal
Vardır tabi ki
Ama kendin olarak
O sevsin ilgi göstersin diye asla yapmayacağın şeyleri yapmayarak
Haklısınız zaten öyle yapıyorum bakalım nasip
Teşekkür ederim tüm cevaplarınız için
mutluluklar dilerim
Bilemeyiz
ya da abazadır.
harika bi çözümleme yapmışsın
tatmin o
Nasıl yani
hayvani hisle yaşıyorlar
Bence öyledir.