Böyle bir şey yaşadınız mı ya da çevrenizde yaşayana şahit oldunuz mu?

Diyelim erkek, ona deliler gibi aşık olan 10 aylık sevgilisine hisleri bitti ve ondan ayrıldı. Sonra başka bir kıza aşık oldu. Çok güzel ve çok mutlu bir kaç yıl bir ilişki yaşadı o kızla. İki tarafın ailelerinin bildiği, ciddi düşündükleri bir ilişkiydi. Fakat, ummadığı bir anda o kız onu başkası için terk etti. Aylar sonra bu erkek, bu ayrılığı atlattığında artık hiç bir şey hissetmediği o yıllar önceki sevgilisini hatırlayıp onu özleyip yazar mı?

Böyle bir şey yaşadınız mı ya da çevrenizde yaşayana şahit oldunuz mu?
Cevapla