:D beni yak be aga yak aman yak Romayı ile yak Beni yak kendini yak her şeyi yak Bir kıvılcım yeter ben hazırım bak İster öp okşa istersen öldür Aşk için ölmeli aşk o zaman aşk Aşk için ölmeli aşk o zaman aşk
dur biraz daha uğraşsam neler olacak hah geldi periler :) Beni yor hasretinle sevginle yor Sevgisizlik ayrılıktan daha zor Dilediğin kadar acıt canımı Yokluğun da varlığın da yetmiyor Yokluğun da varlığın da yetmiyor
yok be bu sezen aksu şarkısına benzedi başka sözler bulayım çaldı demesin
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
36Cevap
Hayır bu yazda diğer yazlardan farkı yok benim için zaten aşkı bulacaksam bile yazın bulacağımı sanmıyorum pek
Bulmak istemem zaten olani içimden atmaya çalışıyorum
10 yıl önce kışın buldum sonra bir daha hiç kış olmadı. Çok şükür 🤲
İnşallah bulurum diyorum 36 görmrden bir yuva kurmak gerekir insangibi seven yokki bulacaksın inanmıyorum aşklar yalan olmuş sevdalar yalan
Aleyna Tilki dondurma yalamaya başlayıp reklamlarda oynuyorsa , aşk kapımda demektir. Asfhjkl
Aşk da kadınlar ın duygusal olduğu da hikaye diye düşünüyorum
Öyle sipariş olursa neden olmasın da zor be aga
Yaktım senin için aga 🚬
:D beni yak be aga yak aman yak Romayı ile yak
Beni yak kendini yak her şeyi yak
Bir kıvılcım yeter ben hazırım bak
İster öp okşa istersen öldür
Aşk için ölmeli aşk o zaman aşk
Aşk için ölmeli aşk o zaman aşk
az daha uğraşsam şarkı sözü yazacağım ha :D
Olacak gibi 😀
dur biraz daha uğraşsam neler olacak hah geldi periler :)
Beni yor hasretinle sevginle yor
Sevgisizlik ayrılıktan daha zor
Dilediğin kadar acıt canımı
Yokluğun da varlığın da yetmiyor
Yokluğun da varlığın da yetmiyor
yok be bu sezen aksu şarkısına benzedi başka sözler bulayım çaldı demesin
Demez demez aşka saygısı var :))
Da benim saygım kalmadı ona
Bilmem ki sence seni bulabilir miyim ki
Severim kız seni
Seveceksin 🤪
Sende seveceksin 😁🙈
şu zamana kadar 18 yaz geçirdim hiç birindede bulamadım ĞSFGMLKBDNM
Gökten kleopatra yağsa, bize sezar düşer öyle bir şans bizimkisi
Hayırlısı olsun diyorum
Eğri aşk mı var?
Boş inançlara karnım tok artık.
Hiç aramadım ki bulayım
hayır ben aşka inanmıyorum
Yeni sorularınız yok mu 🤔
Kapıyı Aralık bırakalım belki ziyarete gelen olur
Ne bu yaz ne de seneye aşkı bulacağımı sanmıyorum
Inanmiyorum banane aşkdan
İllaki bulunur teyze koskoca yaz
Aşk beni bulsun ben onunla mi uğraşacağim
Aşk mı o ne :D Normal her zaman ki gibi yaz geçicek muhtelemelen.
Hayırlısı bi kurtulayimda once
Bu yaz parayı bulacakmışım
Sevgili dusunmuyorum.
Yaz kiş yaşadigimiz icin sorun yok bizim icin :D
yoooooo aşkdan banane mk
Öyle bir beklentim yok aşık olmak zor geliyor
Bilmem
Hayır
Valla o yaz hiç gelmedi 36 yıldır 😂
Hayır 😄
Hayır
Ne münasebet. 😃
Bilmem
Belki
Hayır..
Zannetmiyorum
Her yaz inanıyorum sonu hüsran
fdghjkl
Bir aşk aramıyorum
İnanmasamda bulmaya calisicam
İnanmıyorum.
Yok bea.
İnanmıyorum :)
Keşke
Kimse benden hoşlanmaz
;/
19 senelik dulum daha zor buluru😂😂
bulamıcam aşk falan
Hayır tabikide bu sezon da boş geçicek 😅
İnanmıyorum
Hayır
Yooo
çok yok
Aşk yok
Hayir
Bakalım.,😄
cevabım ok