Sevgilim çok zengindi asla elimi cebime attirmazdi bu zamana kadar herşeyini kaybetti?

şu an dada ben para gönderiyorum. Onu yalnız bırakmamak için çünkü kimsesi yok cebinde beş kuruş bile yok. Zamanında bu çocuk beni yedirdi içirdi yanlış mı yapıyorum ki ben

Güncellemeler
+1 yıl
Guncell
Sevgilim çok zengindi asla elimi cebime attirmazdi bu zamana kadar herşeyini kaybetti?
Cevapla