Güncellemeler
+1 yıl
Guncell
şu an dada ben para gönderiyorum. Onu yalnız bırakmamak için çünkü kimsesi yok cebinde beş kuruş bile yok. Zamanında bu çocuk beni yedirdi içirdi yanlış mı yapıyorum ki ben
Eğer seviyorsan ve gelecek düşünüyorsan neden yanlış olsun ki zor zamanlarınızda birbirinize destek olmalısınız
Yanlış olacak ne varki
Doğrusu bu asıl
Bundan gayrısı yanlış
İyi günde kötü günde diye boşuna demiyolar
Cevap
2Cevap
Tabiikide yanlis yapmiyorsun, cocuga olan borcunu oduyormussun gibi hissedebilirsin bunu.
yo iyi günde sevdiğin değecek bir insana destek olmak yanlış değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar