Bu yaşıma kadar sevgilim olmadı, birisi görüşmek istiyor. Ne yapmalıyım?

Merhaba

Ben 26 yaşındayım bu zamana kadar görüştüğüm biri olmadı. Üniversitede ders odaklı olduğum için pek zaman ayırmadım. Üniversitenin ardından iş hayatına atıldım ve üç buçuk senedir doğuda görev yapıyorum. İş hayatı çok yorucu ve yıpratıcı geçiyor. Biriyle görüşme fikri şu zamanda pek güvenli bir şeymiş gibi gelmiyor. Kuzenlerimin yakin sayılabilecek bir arkadaşı benimle görüşmek istediğini söylemiş. Kuzenlerim çok güvenilir, işinde gücünde biri olarak tanımlıyor. Ben ne yapacağımı bilmiyorum. Bana yardımcı olur musunuz?

Bu yaşıma kadar sevgilim olmadı, birisi görüşmek istiyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla