Takıldığım adamın yakın arkadaşıyla buluştum ama triplere girip bana kızdı. Duygusu mu var?

daha önce tanıştırmıştı bizi.. görüştük sadece bir şey yaşanmadı. nasıl yaparsın bana bunu, niye yaptın falan dedi. kendini güzel kardeşim gibi düşündü. ama sevgili değildik, sadece takılıyoduk. duygu var mı

Takıldığım adamın yakın arkadaşıyla buluştum ama triplere girip bana kızdı. Duygusu mu var?
Cevapla