Biz evli insanlar gerçekten iğrenç yaratıklar değilmiyiz?

Eşlerimizle bir anlaşma yapıyor ve evleniyoruz. Sonrada binbir türlü gerekçeleri kendimize bahane göstererek aldatıyor veya flörtleşiyoruz. Böyle garip sitelerde ise belden aşağı muhabbetlerle boş boş zaman öldürüyoruz. Bence asıl kafa yapımız bu ve bunu değiştirmedikçe mutlu olamayız. Saatlerce zaman öldürüyoruz. Sonra bir iki kişiyle bir kaç dakika muhabbet etmek için türlü şaklabanlıklar peşindeyiz. Acınası halimiz değilmi

Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Biz evli insanlar gerçekten iğrenç yaratıklar değilmiyiz?
Cevapla