Ne var bunda ben ona Jlo izliyor diye bişi diyom mu he demiyom eee


Ya böyle insanları boş verin. Onlar bahaneye geziniyorlar. Gözünün üstünde kaş var misali. Bu tür insanlar sizi çoktan gözden çıkarmışlardır. Bununsize söylemek için bahane arıyorlar. Hepsi bu
Cevap
19Cevap
Haklı değil çünkü kimseyi şarkı zevkine göre yargılamak doğru değil ama kendi kararı.
Eğer çakal dinliyor olsaydın kendisine hak veriyor olurdum
Benden sana Şemmame gelsin her gün dinliyorum
Gece gündüz mü dinliyorsun😅 duvarında posterleri mi var? Ne bileyim ya ciddi anlamda abartmadığı sürece bu bir ayrılma sebebi değildir
İbrahim Tatlıses'i insan olarak pek sevmem ama sesi sağlam. Ama Ata Demirer'in sesi bence daha iyi 🙂
ailseiyle ibo show izlemeyende biz yşadık demesin 😂 zevksızmıs
Rakı balık yaparken seni çağırsın işte yanık yanık türkü söylersin
Hakli tabii bu sapığı ne diye dinliyorsun ki
Ibodan daha iyi sanatçı mı var yok haklı değil o kaybetti 😘😐
Asıl merak ettiğim İbo fanıyla jl fanının nasıl bir araya geldiği😂😂😂😂
Cevabı da İbrahim Abim versin o şahsa:
Terketmek neee kadar koolay... d
Kızım nolmus yani müslüm dinleyip jilet atıyosam ruh eşiyiz
:D bu ancak Türkiyede olabilecek bir durum. çok saçma ya
Dinlenebilir.. Kişileri her haliyle sevemiyorsak zaten ne anlamı var. Keyifli geceler..
İbrahim Tatlıses dinlemek bir ayrıcalıktır halbuki..
Ibrahim tatlıses dinledigin icin sevgilin olabilirmiyim 😁
Ahahahshhahs yok artık
Hayir tabiki o hakli degil.
Herkesin bir hobi sarkisi veya sevdigi sarkilar olabilir o sadece sevgilin senin kocan olmadigi icin ve ya Senin bir seyin olmiyor. Oyuzden sana hic karisma hakki yok tabiki deee..
Kendi cinsine saygın yok İbrahim Tatlıses 'in kadınlara neler yaşattığı hakkında fikrin var mı?
Haklı bu kıro öküz iki yüzlüsünü dinlersen bende terkederdim
Biri der neredeydin
Biri der kiminleydin
Biri der gelmeseydin
O zaman ona bir ayrılık şarkısı seç sessizce çal benim için diye stori at gonderme yap
Bu aralar semicenkin şarkılarına sardım geri donemedim
Hangi sevgilin 🙄
He olmayan sevgilin timam 😂
Ahahshahhdhshs hayali hayali adı Sebastian ahshahdhskjds
Gurur duydum sevgilinle.
Ahahahshha
Kurtulmuşsun diye okudum 😄
İnsan istedigi müzigi dinler
Zerre kadar sevmem kendilerini.
İsabetli bir karar. Sevgilini kutluyorum
Şey sanki bahane olmuş
Arramaaa sorma bir dahaa onu
Zevksiz adammış boş ver
Jcjdsososlsmzs Allah affetsin çok güldüm 😂🤣
gerizekeaaalı millet ya ona neymiş
Sevgilin haksız
Sevgilin alnından öpülesi adammış, kral yha
En saçma ayrılık sebebi olabilir
Haklı, adam hakikaten haklı yani…
Önce sen terk etseydin
Daha haklı bir ayrılık sebebi görmedim
keske deseydin 😃
Bahane aramış o
Ayrılmak için bahane ararken ben
boş ver en iyisi sen eşarbını yan bağlama
Zevkler tartışılmaz bence bahane arıyomuş
Haksız
haklı
Adam haklı yalnız😅
Sadece bahane
Haklı
Değil.
Haklı bence 😅
hakli cringe misin ya
Onla olmazdı boş ver d
Olmayan sevgilin haklı tabi
Ahahshahdhsh gizli olunca aşırı eğleniyom varyaaa
Sen eğlen diye biz varız zaten
Ahahshaha adamsın
Kadının ham maddesisin
Yav ahdjsjdjs
Kadının karaköküsün sen var ya sen
Allah razı olsun sjdjs
Shsjsjs
Ne saçma birbsorui
Yalan söyleme
Engel sebebi
Haklı
Haklı
Bencede dogru yapmis
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?