Sevdiğim erkeğe "seni özledim" yazdım. Sadece gülücük atmış ve başka konuya geçmiş?

Kendisi yazıyor ediyor ancak mesajıma böyle bir cevap verdi, bu arada duygularımı biliyor ve şu an ilişkiye hazır olmadığını söylemişti. Sizce bir daha bunu demeli miyim?
Sevdiğim erkeğe "seni özledim" yazdım. Sadece gülücük atmış ve başka konuya geçmiş?
Cevapla