34 yasindayim, iş hayatına daldim ozel hayat sıfırken eski flirtle instagramdan yazistik. Detaya gore yorum yazarmisiniz?

Iş güç derken kjlo aldigimi ve hayattan koptugumu farkettim. Beni kendime getirecek tek seyin aşk oldugunu dusundum ve kendimi o moda sokmaya calisgim. Instagramimi karistirdim, biri vardi zaten eskiden flirt ettigim ama hic iliskimiz olmadigi ve begendigim, ona yazdim. Hemen bana döndü. Farkli sehirlerdeyiz suanda, ben İzmir o Ankara . Hemen geleyim yanina goruselim dedi, ama ben sure istedim 1 bucuk ay kadar, bahaneler urettim. cunku zayiflamam gerekiyordu, ona yazma amacimda buydu :) 1 bucuk ayda 64 kilodan 58 e indim o gazla. amacima ulastim bir nevi. Ancak Ankara 'da zaten benim ailem yasiyor, ben geleyim dedim, tamam dedi. Onumuzdeki persembe icim yer ayirttim ucakta. Sorun su, bu kisi benim yillardir tanidigim biri ama bir bucuk aydir inanilmaz ilgisiz. Yani mesaj atiyorum gec donuyor bazen bakmiyor bile, sabahlari gunaydin diyor ama inanilmaz ilgisiz. Hayatinda biri olmadigini soyledi, zaten yalan soyleyecek biri de degil.. ne yapmaliyim, gitmeli miyim? yoksa kiloyu verdim, gerek yok mu?

34 yasindayim, iş hayatına daldim ozel hayat sıfırken eski flirtle instagramdan yazistik. Detaya gore yorum yazarmisiniz?
Cevapla