Ondan ayrılmak isteyen de bendim ona soğuk yapanda bendim ondan kaçan da bendim ama onu ilk isteyende bendim..
Onu çok özlüyorum sabahları bir şey yokmuş gibi davransamda akşamları geceleri hep benimle.. Ayrılalı 121 gün oldu ama kalbim onu istiyor bedenim onu istiyor. Uzaktan ilişki olmasına rağmen onu hiç bu kadar arzulamamistim. Artık yemeden içmeden kesmiş hâldeyim. Ben onu kaybettiğim için çok üzülüyorum kahroluyorum..
Onu çok özlüyorum sabahları bir şey yokmuş gibi davransamda akşamları geceleri hep benimle.. Ayrılalı 121 gün oldu ama kalbim onu istiyor bedenim onu istiyor. Uzaktan ilişki olmasına rağmen onu hiç bu kadar arzulamamistim. Artık yemeden içmeden kesmiş hâldeyim. Ben onu kaybettiğim için çok üzülüyorum kahroluyorum..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar