Sevgilimin nişanına gidip nişanlısını dövdüm, evlenmemiz için hala bir umut var mı sizce?

3 yıldır çıktığım bir çocuk vardı (o bunu bilmiyor) 2 hafta önce nişanı olduğunu öğrendim. Tabii ben durur muyum sevgilimi bir varoşun elinden kurtarmak için bastım nikahı. Masaya koştum kızın saçından asılıp çiçekleri kafasında parçaladım. Sonra sevgili kayınvalideciğim (beni tanımıyor) fenalık geçirip bayıldı. Sevgilim de şok oldu tabii sonra attılar nikahtan beni. Dün öğrendim ki ayrılmışlar. Evlenmemiz için umut var mı sizce?

Sevgilimin nişanına gidip nişanlısını dövdüm, evlenmemiz için hala bir umut var mı sizce?
Cevapla