Üç Kızla Sevgiliyim Dördüncü Bir Kişiye Aşık Oldum Sizce Ne Yapmalıyım?

Lütfen yargılamayın yaşamadan anlayamazsınız üç kıza da aşığım ve onlarla sevgiliyim ve dördüncü birine aşık oldum ama mesaj yetiştirmek gerçekten zor oluyor ne yapsam bilemedim, birine cevap veriyorum o sırada diğerleri bekliyor, bekleyince de trip yiyorum 😞 Kurumsal firmalar chatbot falan kullanıyor ben de mi öyle yapsam?

Güncellemeler
+1 yıl
Ne yapsam ki bu iş için işe alım yapıp gizlilik sözleşmesi falan mı imzalatsam
Üç Kızla Sevgiliyim Dördüncü Bir Kişiye Aşık Oldum Sizce Ne Yapmalıyım?
Cevapla