Güncellemeler
+1 yıl
Ne yapsam ki bu iş için işe alım yapıp gizlilik sözleşmesi falan mı imzalatsam
Lütfen yargılamayın yaşamadan anlayamazsınız üç kıza da aşığım ve onlarla sevgiliyim ve dördüncü birine aşık oldum ama mesaj yetiştirmek gerçekten zor oluyor ne yapsam bilemedim, birine cevap veriyorum o sırada diğerleri bekliyor, bekleyince de trip yiyorum 😞 Kurumsal firmalar chatbot falan kullanıyor ben de mi öyle yapsam?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Toplu mesaj atabilirsin sonrasında makul bir ücret karşılığında birini bul senin yerine cevap verecek iki kişiyi o idare eder iki kişi sen
Ama güven faktörü önemli işte kızlara yazma ihtimali var...
ben flörtleşeyim yerine ngkzngkdks
Evet o yüzden seçim yapman lazım en az aşık olduğun ikisini riske at
Bak birini buldun bile jkdhgfbxvxzkdhxbxvzvvz
Chatbot mu kullansam acaba hani kurumsal firmalarda soru sorunca cevaplayan zımbırtılar var ya
Vazgeçemem dördünü de seviyorum...
@pesimistbiriydi Sana nasıl güvenebilirim ki franchising şartlarını karşıladığına nasıl inanayım?
Yazık kızlara üzüldüm umarım yalanın ortaya çıkar
@pesimistbiriydi Yalan değil ki dördüne de yeterim hepsine aşığım ben
Oha abi biz daha ilki yasayamadık sen 4. yü yolluyon masallah yani ne diyim
Ama çok zor oluyor mesajlara cevap vermek zorluyor. Bu iş için çalışan tutmakta çok masraflı olur o yüzden chatbot falan düşünüyorum
Ben gözümü açıyorum sürekli o kız aklıma geliyor. Gülüşü, konuşması, bakışı. Bir insan nasıl bu kadar kibar olabilir ki 🥹 aklıma getirmemek için çabalıyorum ama olmuyor @Cılgıngirlm
Ben olsam yetismeye calısırdım ama tabi sende haklısın ZORDUR SİMDİ DÖRDÜNE BİRDEN YETİSMEK
Zor tabi vaktim olsa hepsine birden yetişecem zaten de imkanlar zorluyor o yüzden teknolojiyi kullanmam lazım
Yaw daha ne diyim ya bi millete bak bide bize bak kafayı sıyırıcam az kaldı
Bulalım sana da birini :D
CV'ni gönder ben bir soruşturayım etrafı istersen :D
Yok olm sagol varlıgımdan haberden olmayan crushumla mutluyum
Bence birbirlerinden haberi olsun. Seni seviyorlarsa işte razı gelirler, rahat edersin knk
Erkekler sana sövmez mi halklarını yemişin 😂😂😂
Gönlüme söz geçiremiyorum ki... Yani bide hepsine yetişmek çok zor oluyor biriyle yazışırken diğerleri bekliyor sonra trip yiyorum devlet dairesine döndü olay yetişemiyorum ama dördünü de seviyorum 😞
Kızlara da haksızlık oluyor aynı anda yürütmek ne demek bir kızın haberi olmadan bırakmalısın senin istemediğin bir şeyi karşısındakine yapma
Hepsine yeterim ben hepsine vakit ayırıyorum zaten
11 tamamlarsın ha gayret
Daha dört kıza zor yetisiyorum 11 çok zorlar
Üzüldüm😔
Ben gözümü açıyorum sürekli o kız aklıma geliyor. Gülüşü, konuşması, bakışı. Bir insan nasıl bu kadar kibar olabilir ki 🥹 aklıma getirmemek için çabalıyorum ama olmuyor
@MaviSever1108 abi üzücüde ne alaka şu an
ben bu durumdayım arkadaş 4 kişi diyor 😑
Harbi he benim yoğunluğum hakkında fikir alıyordum sen niye araya girdin ki
@MaviSever1108 Arkadaş sen sevgili bulamıyorsan bu benim suçum mu ki zaten dertliyim niye sitem ediyorsun 😞
konu sevgili bulamamak değil sevdiğim kız bana mesafeli davranıyor, inanmıyor bana 🙂
@MaviSever1108 Herkes benim gibi güvenilir değil ki haklılar. Seviyorsan mücadele et be kanka
inanır mı?
@MaviSever1108 Bilemem oradan kahin gibi mi duruyorum 😃
ahahahha aman ne komik çok yardımcı oldun bro
@MaviSever1108 Ha sen sana gaz vermemi mi istiyorsun o zaman kesin %100 inanır durmak yok yola devam 💪
bana artık hiçbir şey verme bro, bu soru bütün inancımı kırdı Eski ilişki travmalarınızı neden herkesde aynı şeyi yaşayacakmış gibi genelliyorsunuz? ↗
@MaviSever1108 Dostum sana önerim geçmiş ilişkilerine takılı kızlardan uzak dur kız mı yok la başka gördükçe deliriyorum...
bro Elif ile yeni tanıştım ve kız bana pas vermiyor. 1 sene en yakın arkadaşına yürürsem böyle olur. Kimsenin hatası değil yani benim hatam 🙂
@MaviSever1108 Bir kızın ego kölesi olmayı bırak gelmiyorsa başka kızla sevgili olursun veya hiç olmazsın bu kadar önemsemeyin sevgililik olayını. Sırf birkaç hormon için beyninizi durdurmayı bırakın
bro kızın ego falan yaptığı yok sadece mesafeli bana karşı ki haklı
boynuma sarılmasını beklemiyorduk herhalde
@MaviSever1108 Dostum günümüzdeki kadınları hiç tanımıyorsun, eğer beğenseydi böyle sonuçlanmazdı emin ol o yüzden kız mesafe koysun veya koymasın, amacı ego olsun veya olmasın sen şu an o kızın egosuna köle olmuş gibi davranıyorsun...
@MaviSever1108 Ben ne dersem diyeyim sen bana kızı savunacaksın ama bundan bir süre sonra kız başkası ile sevgili olduğu zaman bu cevaba dönüp çok haklıymışsın diyeceksin
@MaviSever1108 kız sana niye mesafeli ve sebep yoksa bu prolaşmış arkadaş haklı
@pesimistbiriydi
Eski ilişkiden çıkmış kız klasik yara bandı vakası :)
tamam bro ben o kıza veya bir başkasına bundan sonra değer vermem, sevmem, aşık olmam. Sadece kendimi severim. Senin yazdığın cümle çok ağır. Başka birisiyle sevgili olacaksa olsun zaten engelleyecek halim yok. Benim için konu kapanmıştır, sağol
@MaviSever1108 Kardeşim sevme demiyorum da doğru kişiyi sev bu ne böyle kıza sanki Afrodit'miş gibi davranıyorsun :D Biraz mantıklı düşün sevse böyle mi davranır
@pesimistbiriydi şimdiki sevdiğim kızın en yakın arkadaşına 1 sene yürüdüm, onunla olmak için çabaladım fakat bu kızın sadece adını biliyordum. Hiç karşılaşmamıştım. Karşılaştığım zaman ne kadar hanım, ağır ve kibar olduğunu gördüm ama tabii iş işten geçti. Kız bana inanmaz ki bu arkadaşın söylediğine göre de belki de sevgilisi var. İznini onunla kullandı
@MaviSever1108 yani çok özel değilse deliler gibi tutulmadıysan boş ver
@pesimistbiriydi
@mavisever1108
Deliler gibi tutulduysa da vazgeçsin ne koşacak peşinden sanırsın Afrodit :D
👍🏻
tamam bro konuyu kapatalım dedim ya daha fazla uzatmaya gerek yok 🙂
@MaviSever1108 Tamamdır emin ol senin iyiliğini düşündüğüm için diyorum ve şunu da ekleyeyim hayatta ne yaşarsan yaşa başarısız olmak değil hatalarından ders alman önemlidir. Sana ilk önerim önceliklerini belirleme, idealizm, girişkenlik, zihinsel esneklik, dış görünüş ve marketing konularına yönelmen eğer karşındaki kızın sana gelmesini istiyorsan kızın hayatının "merkezinde olmaması" ve gelişmiş bir kişisel gelişime sahip olman gerekir.
@MaviSever1108 Ama bu seni istemeyen birisi değil elbette bu kız yok artık hayatında ghostla direk.
marketing ne alaka ya 😅
@MaviSever1108 Marketing günümüzde özellikle karşı cinsle ilişkilerde çok önemli bir şey kendini karşı tarafa nasıl tanıttığın, nasıl bir intiba verdiğin çok önemli
@MaviSever1108 Marketingten kasıt şudur, karşı cinsten birisini etkilemek istediğin zaman aslında sen karşı kişiyle bir işbirliği talep edersin. Karşı taraf eğer senin iş modelini beğenirse onunla anlaşırsın. İlişkilerde aynı mantık farklı gereksinimlerle geçerlidir yani bir kızı etkilemek istersen kızın gözünde seni diğer erkeklerden ayıran faktörün ne olduğunu, o kişi ile işbirliği yapılıp yapılmayacağını anlamalısın.
bro marketing pazarlama demektir kısacası taktik yapmak demektir. Ben hiçbir zaman marketinge önem veren biri olmayacağım 😅 yalnız kalırım daha iyi 😉
kendimi birinin sevmesi için iyi pazarlamam, tanıtmam gerekmez. Olacak olan zaten olur, olmayacak olan olmaz
@MaviSever1108 Marketing pazarlama demektir fakat taktik demek değildir. Net olursun ama kendini öyle bir ifade edersin ki göz önünde olursun bu hayatın her alanında böyledir mühim olan minimum aksiyonla maksimum kazanç elde etmektir marketingte bunu amaçlar.
pazarlama yani marketing benim işim bir ürünün hep iyi yönlerini tanıtırsın ki tüketici gelip alsın aşk öyle bir şey değil
@MaviSever1108 Emin ol öyle bir şey dostum sen karşındaki kişinin "gerçek" beklentilerini ne kadar iyi analiz edersen o kadar kolay etkilersin bir düşün bir kız beklentilerini karşılamayan yapıda birisine gider mi çok basit bir mantık sorusu.
demek ki ben iyi bir sevgili adayı değilim bro, ben hayırlı bir evlat, iyi bir kardeş, yardımsever bir iş arkadaşı ve iyi bir oyun arkadaşıyım. Benden sevgili olmaz. Karşı tarafın beklentisine göre hareket edecek biri değilim ben
@MaviSever1108 Aşk meşk olaylarını bırakıp düşün sence hayatta güçlü bir erkek nasıl görünür? Duyguları tarafından yönetilen ve karşısındaki kişinin egosuna bağlı, tek bir seçeneğe bağlı hisseden ve o seçeneğe onu ne kadar sevdiğini göstermeye çalışan fakat karşısındaki kişiye onunla birleşmesi halinde bu sevgi dışında bir şey veremeyecek bir erkek mi yoksa karşısındakini iyi analiz eden, hayatında birçok önem verdiği idealleri, meşguliyetleri olan, duygularını mantığı ile organize edebilen güçlü biri mi?
Bro benim sevgilim olursa ben onu her yere götürürüm yani uzak demem yakın demem, ısmarlarım, konsere/tiyatroya/sergiye götürürüm. Alışverişe giderim gerekirse yurt dışına giderim yani yaparım her şeyi
@MaviSever1108 Ben de hayırlı bir evlat, iyi bir kardeş ve oldukça yardımsever birisiyim hatta ailem sağlıktan sonra en çok değer verdiğim şey ama bu gündelik hayatımda mantıklı hareket etmeme engel bir şey değil. Kendinizi iyi çocuk olarak lanse edip kadınlara olması gerektiği gibi yaklaşan kişilere kötü çocuk demeniz emin olun sizi hiçbir yere götürmeyecektir. www.amazon.com/No-More-Mr-Nice-Guy/dp/0762415339 Bu kitabın pdf hali de var okuyun ve değişmeye buradan başlayın
fakat benden aşırı sosyal ve işkolik olmamı bekleyen bir partnerim olursa hayal kırıklığı yaşar çünkü ben asla öyle biri olmayacağım
@MaviSever1108 Olay işkolik veya çok sosyal olmanız değil olay karşınızdaki kişiyi etkileyebilmenizdir ve idealizm ve güçlü görünüm işkoliklik değil doğru hedef planlamasıdır bu hobilerinizde, sosyal ve iş hayatınızda olması gereken bir şey. Ayrıca eğer kendinizi iyi tanıtamazsanız belki de öyle gezdireceğiniz bir sevgiliniz hiçbir zaman olmaz. Herşeyi geçtim bunu en başta kendiniz için yapın.
kardeşim ben akıl verilmesinden hiç hoşlanmam, eyvallah 😎🤘🏻
@MaviSever1108 Bu da çok yanlış bir şey çünkü değişik fikirlere açık olmak ve onları analiz etmek bizi her zaman geliştirir. Velhasıl ben fikrimi verdim onu uygulayıp uygulamamak size kalmış. İyi günler :)
kardeşim kalbinde 4 kadın olan birisi rica ediyorum bana akıl vermesin. Marketing buysa ben istemiyorum abicim kalsın
Değişik fikirlere açığım ama bana kitap atılması falan en ters olduğum nokta. Ben ilişkiler konusunda mükemmel olmak zorunda değilim. Zaten çocukken iyi bir evlat adında mükemmel biri olmaya çalıştım ve de yoruldum. Bazı konularda da eksik olmak istiyorum. Biraz da benim hatam olsun ya benim eksiklerim olsun
Benim yanlış davranışlarım olsun beni seven böyle sevsin. Marketing konusunda beceriksizin teki olayım ama sevileyim anladın mı yoksa ben her konuda kendimi geliştirdikten ve kendimi iyi pazarlayabildikten sonra sevileceksem bırak kardeşim ben sevilmeyeyim. Böyle kalsın yani
@MaviSever1108 Sizi çok iyi anlıyorum çocuklukta yaşanan şeyler yetişkinlikte bizi yorabiliyor ama hayat böyledir, kendinizi ne kadar geliştirirseniz değeriniz o kadar artar. Örneğin hani kadınlar niye karaktere bakmıyor diyenler var ya o yanlış kadınlar karaktere de bakıyor ve bu bahsettiğim tüm kişisel gelişim öğeleri sizin karakterinizi oluşturuyor.
@MaviSever1108 Hiç kimse mükemmel değildir elbette herkesin kusurları var ama hayat kusurlarımızın getirdiği eksiklikleri destekleyecek iyi yönlerimizi kullandığımız bir satranç maçıdır
@MaviSever1108 Bu satranç maçındaki iyi yönlerimizi kuvvetlendiren şey ise öğrendiklerimiz, tecrübelerimiz, okuduğumuz kitaplar, ideallerimiz, hayallerimiz, heveslerimiz, dostlarımız, ailemiz ve özgüvenimizdir
Böldüğüm için özür dilerim ama Özelden devam etseniz olur mu
@pesimistbiriydi Cevabın yanında üç nokta var oraya tıklayınca bildirim alma diye bir seçenek var oraya tıklarsanız bildirim gelmez.
Sadece gizlen seçeneği çıkıyor
@pesimistbiriydi burdan konuşacağız biz
@MaviSever1108 senin yorumun altında tartışın en azından
@pesimistbiriydi Pardon sorunun sorulduğu yerde olması gerekiyor bir de orayı kontrol edin.
Tamam oldu teşekkürler
@pesimistbiriydi
Rica ederim
Arkadaş ne midesiz herifsin ya
Yargılamayın lütfen yaşamadan bilemezsiniz dördüne de aşığım ben.
iki kişi arasında bile kalmayı kendime yakıştıramıyorum, sen 4 kişi diyorsun bro
Napayım be kral aşık oldum aşk bu
aşk sadece 2 kişi arasında yaşanır
Benim kalbim büyük demek ki, içimde paylaşacak çok fazla sevgi varsa ben ne yapayım
sana bir şey derdim de şimdi banlanırım neyse
Tabi hiç böyle bir şey yaşamadın yargıla direk 😞
tamam bro üzülme 😞
Ananı silkele
Niye öyle bir şey yapayım ki