Arkadaşlar sevgilimin benimle ne amaçla konuştuğunu nasıl anlarım?

İlişkimiz var 1 aydır. O sürekli bana yükseldiğini söylüyor ben de nedeni sorduğumda: güzel olduğunu, sadece sana yükseldiğimi, ben sadece sevdiğime yükselirim diye cevap veriyor. Ben o konuları sevmiyorum bunu ona her zaman söylüyorum ama o yapmaya devam ediyor sonra ben reddetiğimde küsüp uyuduğunu söylüyor. Her gün istisnasız bu durumu yaşıyoruz. Ben artık dayanamıyorum beni gerçekten sevip sevmediğinden emin değilim. Yarın ayrılmak isteyeceğimi dile getirmek istiyorum ama nasıl yapacağımı bilmiyorum ben onu seviyorum. Yardım eder misiniz ne yapmalıyım?

Arkadaşlar sevgilimin benimle ne amaçla konuştuğunu nasıl anlarım?
Cevapla