Eşim öğretmen, kız öğrencileriyle çok samimi olmasına karşıyım. Ona karşı nasıl bir tavır göstermeliyim?

Eşim lisede öğretmen kızlarla fazla samimi gereksiz muhabbetler felan yapıyor parkta arkadaşımla oturuyorduk beni almaya gelmişti iki tane kız öğrencisini görmüş benim yanıma gelmektense onların yanına gidip havalı bı sekilde oturmuş çok rahatsız oldum bunu da kendisine belirttim ama alay ediyo kiskaniyo felan filan havalarına giriyo yine okulda kızlarla fotoğraf çekilmiş dip dipe oturarak bana gosteriyo fotoğraf çekildim diye. Bende çekilebilir son ama mesafene koruyabilirdin dedim yine alaya aldı. Ama ben kendisine bu konularda ciddi olduğumu rahatsız olduğumu söyledim. Sen benim öğretmen olduğumu bile bile evlenden dedi bende ne alaka öğretmensin diye kızlarla samimi olmana ne gerek var dedim uzadı gitti. İçimde Allah korkusu olmasa bende sana yapardım dedim bakalım nasıl hissediyorsun diye. Bı kere intikam alırdın dedi sonra babanın evine dedi. Konuşmuyorum iki gündür niye böyle tavır yapıyorsun dedi bende ne yapayım kızlarla samimi olduğum icinboynuna mi atlayayim dedim hiç bı sekilde hatasını anlamiyo kendi tripleniyo eve gelmiyo gelirse uyuyo sürekli konuşmak icin hiç bi çabası yok ne yapicam ben ya kafayı yedim

Eşim öğretmen, kız öğrencileriyle çok samimi olmasına karşıyım. Ona karşı nasıl bir tavır göstermeliyim?
Cevapla