Beni umursamayan exin doğum gününü kutlamak istiyorum, hata mı?

Sana karşı duygum kalmamış diyen exi boktan karakteri olmasına rağmen özlüyorum ve üzülüyorum. Doğum gününü kutlasam mı
Beni umursamayan exin doğum gününü kutlamak istiyorum, hata mı?
Cevapla